اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

عرضه ب ام و iX1 در سامانه یکپارچه خودروهای برقی

شرکت پرشیا خودرو نماینده ب ام و در ایران، پس از مدت‌ها تصمیم به عرضه یک خودروی جدید از این برند آلمانی گرفته است. کراس اوور تمام برقی iX1 کوچکترین عضو برقی شاسی بلندهای باواریایی قرار است به زودی در سامانه یکپارچه خودروهای برقی برای عموم عرضه شود.

به گزارش کارنامه، ب ام و iX1 ارزانترین عضو شاسی بلندهای ب ام و است که اکنون می‌تواند با محدودیت واردات به کشورمان بیاید. این خودرو دیفرانسیل جلو مجهز به یک پیشرانه الکتریکی ۱۵۰ کیلوواتی است که معادل ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۴۷ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو در مدت ۸.۶ ثانیه می‌تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را طی کند و به لطف قدرت بالای تولیدی تا حداکثر ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

همناطور که گفته شد، اقتصادی‌ترین پکیج الکتریکی ب ام و در این مدل و این تیپ از iX1 قرار دارد؛ باتری ۶۴.۷ کیلووواتی خودرو منجر به پیمایش ۴۴۰ کیلومتری برای این خودرو می‌شود. برای به حرکت درآوردن iX1 می‌توانید ۴.۵ ساعت از طریق درگاه معمولی و کمتر از ۳۰ دقیقه از راه درگاه سریع اقدام به شارژ باتری کنید.

پرشیا خودرو تیپ پایه iX1 را به ایران آورده که قیمتی در حدود ۳۵ هزار یورو دارد؛ از امکانات اعلامی برای این خودرو می‌توان به ۶ کیسه هوای ایمنی، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سامانه‌های پایداری ترمز، دستیار رانندگی ADAS، هداپ، مالتی مدیای منحنی یکپارچه با کلاستر، صندلی‌های برقی ۸ حالته اشاره کرد.

اخبار واردات خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید