اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

چه خودروهایی در مرحله جدید سامانه یکپارچه وارداتی‌ها عرضه می‌شوند؟

اطلاعیه سامانه یکپارچه در خصوص مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه اعلام شد. در اطلاع رسانی نخست تنها نام خودروی چانگان CS35 پلاس وارداتی سایپا قید شده و اعلام شده در روزهای آینده اسامی خودروهای قابل عرضه دیگری نیز اعلام خواهد شد.

به گزارش کارنامه، به نظر می‌رسد کیا اسپورتیج لانگ از کوشا خودرو، هوندا سیتی از شرکت آذریوردسال، تویوتا کرولا و لوین و مزدا CX-30 خودروهایی باشند که در روزهای آینده به لیست خودروهای قابل عرضه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شوند.

مشخصات فنی مزدا CX-30 افتاب خودرو

کراس‌اور مزدا CX-30 وارداتی آفتاب خودرو، از پیشرانه ۲ لیتری e-SKYACTIVE G بهره‌مند شده که توسط گیربکس ۶ سرعتع اتوماتیک SKYACTIVE-DRIVE، با حالت اسپرت، نیرو را به محور جلو منتقل می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. خروجی پیشرانه به طور تقریبی بین بازه ۱۵۵ تا ۱۸۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۲ تا ۲۴۰ نیوتن‌متر است.

مشخصات فنی هوندا سیتی آذریورد سال

هوندا سیتی را می‌­توان با پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزین­سوز i-VTEC سفارش داد. این پیشرانه DOHC یا سرسیلندر با میل سوپاپ دوبل، ۱۲۱ اسب­‌بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

مشخصات  و ویژگی‌های کیا اسپورتیج لانگ وارداتی کوشا خودرو

مشخصات کیا اسپورتیج وارداتی در بخش فنی شامل موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ تقویت‌شده با فناوری TGDi و گیربکس دوکلاچه تر ۷ سرعته می‌شود. این پیشرانه، قدرت ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس DCT به چرخ‌های جلو وارد کرده و شاسی‌بلند کره‌ای را به حرکت وامی‌دارد.

کیا اسپورتیج وارداتی کوشا موتور دارای امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی است. کوشا موتور این خودرو را با سیستم کنترل پایداری (TCS، ABS، EBD)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی (DAC)، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، سیستم هشدار تصادف و … در دسترس مشتریان ایرانی قرار می‌دهد.

 

 

اخبار فروش خودروهااخبار واردات خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید