اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آمد

در جدیدترین به روزرسانی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ توسط شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران عرضه خواهد شد.

به گزارش کارنامه، میتسوبیشی اوتلندر به عنوان یک کراس اوور متوسط و با کیفیت در سال‌های گذشته نیز در بازار کشورمان حضور داشته و استقبال نسبتا خوبی از آن شده است. اکنون آرین موتور این خودرو را در سامانه عرضه کرده و به زودی برای متقاضیان جدید سامانه نیز قابل خرید خواهد بود.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴، در سه تیپ M، L، و H لاین و حالت‌های تک و دو دیفرانسیل قابل عرضه خواهد بود. این خودرو به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز است که ۱۶۰ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این توان از طریق گیربکس CVT نسل جدید با قابلیت تعویض دنده ۸ سرعته مصنوعی به دو یا هر چهار چرخ منتقل می‌شود. علاوه بر این یک الکتروموتور ۴۸ ولتی (هیبرید خفیف) وظیفه استارت و کمک به شتابگیری اولیه را بر عهده دارد.شتاب اوتلندر جدید در حدود ۱۰ ثانیه بوده و مصرف سوخت ترکیبی ۷.۲ لیتری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش دارد. اوتلندر ۲۰۲۴ در بخش ایمنی به ۶ کیسه هوا، انواع سیستم‌های پایداری خودرو و دستیار رانندگی خودران مجهز است.

صندلی برقی راننده، نورپردازی کابین، آینه‌های تاشونده، مالتی مدیا ۱۰.۲۵ اینچی، کلاستر دیجیتال، حالت‌های مختلف رانندگی، ورود بدون کلید و دکمه استارت، سنسور نور و باران، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، درب صندوق برقی و هدآپ دیسپلی از جمله امکانات مهم اوتلندر برای بازار ایران هستند.

 

اخبار واردات خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید