اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قیمت نهایی اشکودا سوپرب اعلام شد

پارس ساتر هوشمند وارد کننده محصولات اشکودا، قیمت نهایی مدل سوپرب را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد.

به گزارش کارنامه، اشکودا سوپرب به عنوان یکی از فول‌ترین و گرانترین سدان‌های وارداتی در سامانه یکپارچه شناخته می‌شود. شرکت پارس ساتر هوشمند اخیرا این سدان را در سامانه عرضه کرده و اکنون برنامه فراخوان و تکمیل وجه را برای متقاضیان اعلام کرده است.

طبق اطلاعیه منتشر شده سامانه یکپارچه قیمت فروش قطعی اشکودا سوپرب در مبادی ورودی ۲,۲۲۴,۲۴۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده و اکنون طبق اعلام شرکت وارد کننده، قیمت نهایی اشکودا سوپرب ۲,۷۹۹,۸۱۵,۰۰۰ تومان تعینن شده است.

بنابر اعلام پارس ساتر هوشمند متقاضیان سوپرب در سامانه تا ۲۴ خرداد ماه مهلت دارند نسبت به تکمیل ثبت نام و پرداخت وجه خودرو اقدام نمایند. اشکودا سوپرب سدان متوسط و فست بک اروپایی از گروه فولکس واگن یکی از معدود گزینه‌های مناسب برای سدان سوارهای بازار ایران بشمار می‌رود.

یا توجه به گذشت عمر طولانی از خودروهایی مثل سوناتا، آزرا، کمری، تالیسمان و اپتیما، اکنون سوپرب این شانس را دارد تا در صورت تداوم عرضه به عنوان جایگزین خودروهای فوق مورد استقبال قرار بگیرد.

 

اخبار واردات خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید