اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

آغاز ثبت سفارش خودروهای وارداتی جانبازان

بنابر اعلام رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پس از برقراری ارتباط کامل میان سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران و سامانه جامع تجارت، امکان ثبت سفارش شخصی برای جانبازان محترم مشمول امتیاز واردات خودرو و تبادل اطلاعات و صحت سنجی مشخصات جانبازان واجد شرایط فراهم خواهد شد.

سرپرست معاونت حمل و نقل وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اعلام این خبر اعلام کرد: کلیه جانبازان واجد شرایط می‌توانند به صورت مستقیم و شخصی نسبت به ثبت سفارش خودروی مورد نظر خود در این سامانه اقدام نمایند و یا در صورت تمایل، این امکان برقرار است که کلیه مراحل واردات خودرو به شرکت‌های واردکننده مجاز واگذار شود.

احمد آقایی سرپرست معاونت حمل و نقل وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: پس از تکمیل فرآیند ثبت سفارش و نهایی شدن میزان ارز مورد نیاز برای واردات خودروهای درخواستی، بخشی از این ارز از سهمیه اختصاصی وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخش دیگر از طریق منابع در اختیار بانک مرکزی تأمین خواهد شد.

مسئول رسیدگی به واردات خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد این نهاد خود را متعهد به تأمین خودروهای وارداتی جانبازان گرامی می‌داند و این عزیزان می‌توانند مطمئن باشند که این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تسریع در روند ثبت سفارش و واردات خودروهای مورد نیاز آنان به کار خواهد بست.

اخبار واردات خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید