اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

خرید قسطی خودرو برای کارمندان؛ خودرو دلخواه خود را قسطی بخرید!

احتمالا شما هم کارمند هستید و می‌خواهید اولین خودرویتان را بخرید یا خودروی فعلی‌تان را ارتقا دهید، اما محدودیت‌های مالی مدام مانع‌تان می‌شود و نمی‌گذارد این تصمیم را عملی کنید. اگر این‌طور است، خبر خوبی برایتان داریم. ما در کارنامه فرصتی برای کارمندان فراهم کرده‌ایم تا با دریافت وام بتوانند خودروی موردنظرشان را راحت‌تر و سریع‌تر خریداری کنند. همراهمان بمانید؛ در ادامه به‌طور کامل شرایط و مزایای خرید قسطی خودرو با کارنامه را توضیح خواهیم داد.

مزایای خرید قسطی خودرو برای کارمندان

با خرید قسطی خودرو مجبور نیستید تمام سرمایه‌تان را یکجا صرف خرید خودرو کنید و یا به‌دلیل نداشتن بودجه کافی، از خرید خودرو منصرف شوید. شما می‌توانید از کارنامه وام بگیرید، هزینه خودرو را یکجا به فروسنده‌ای که از آن خودرو می‌خرید، پرداخت کنید و بعد به‌مرور اقساط وام را به کارنامه پرداخت کنید. خرید قسطی خودرو برای کارمندان مزایای متعدد دیگری هم دارد؛ مثلا:

  • بدون اینکه یک‌مرتبه تحت فشار مالی قرار بگیرید، می‌توانید خودروی دلخواهتان را خریداری کنید.
  • خرید اقساطی خودرو به شما کمک می‌کند که برنامه‌ریزی مالی بهتری داشته باشید و هزینه‌هایتان را با توجه به درآمد ماهانه تنظیم کنید.
  • خرید قسطی این امکان را به شما می‌دهد که در سریع‌ترین حالت ممکن، خودروی موردنیازتان را تهیه کنید؛ بنابراین نیازی نیست تا زمان تأمین سرمایه برای خرید نقدی خودرو صبر کنید.
  • خرید خودرو با وام به شما این امکان را می‌دهد که راحت‌تر خودروی قدیمی خود را با مدلی جدیدتر و به‌روزتر عوض کنید.
  • اخذ وام برای خرید خودرو سبب می‌شود که قدرت خرید شما بیشتر شود. به این صورت می‌توانید خودروی بهتری خریداری کنید. معمولاً اگر سرمایه کمی داشته باشید و وام دریافت نکنید، احتمال اینکه بتوانید خودروی خوبی بخرید، بسیار کم خواهد بود.

ثبت درخواست وام کارنامه

 

مزایای وام خرید خودرو از کارنامه

مهم‌ترین مزیت وام خرید خودرو از کارنامه این است که نیازی به ضامن نخواهید داشت و تنها با ارائه چک می‌توانید این وام را دریافت کنید. سقف این وام ۲۰۰ میلیون تومان است که می‌توانید آن را به‌صورت ۱۲ ماهه قسط‌بندی کنید. از دیگر مزایای اخذ وام خرید خودرو از کارنامه به‌خصوص برای کارمندان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای دریافت وام خیلی ساده می‌توانید از طریق وب‌سایت کارنامه و به‌صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.
  • شرایط دریافت وام از کارنامه بسیار ساده است. از این رو نیازی به ضامن و چندین چک نخواهید داشت.
  • برای اخذ وام هیچ محدودیتی در انتخاب خودرو ندارید. شما می‌توانید با وام کارنامه خودروی داخلی یا خارجی، صفر یا کارکرده از میان خودروهای آگهی‌شده کارنامه و حتی خودروهای خارج از وب‌سایت کارنامه خریداری کنید.
  • درصورتی‌که خودروی خود را از وب‌سایت کارنامه خریداری کنید، می‌توانید از ضمانت‌های پس‌ازفروش آن هم بهره‌مند شوید.

شرایط و مدارک خرید خودرو با وام کارنامه

ما در کارنامه برای رفاه هرچه بیشتر هم‌وطنان، شرایط مناسبی برای اخذ وام خرید خودرو در نظر گرفته‌ایم. بااین‌حال، اگر متقاضی دریافت وام از کارنامه هستید، لازم است به چند نکته توجه کنید:

  1. باید ساکن تهران، کرج، شیراز یا اصفهان باشید. برای ساکنان سایر شهرها با حضور در تهران و تشکیل پرونده، امکان دریافت وام وجود دارد. در آینده نزدیک نیز این امکان برای سایر شهرها هم فعال خواهد شد.
  2. نباید سابقه اقساط پرداخت‌نشده و چک برگشتی داشته باشید.

 

برای اخذ وام از کارنامه این مدارک را آماده کنید:

  1. کپی شناسنامه
  2. کپی کارت ملی
  3. مدارک احراز محل سکونت
  4. دسته چک صیادی به نام خریدار

 

مراحل اخذ وام خرید خودرو با وام کارنامه

  1. ثبت درخواست دریافت وام
  2. اعتبارسنجی و ارسال مدارک
  3. انتخاب خودرو
  4. بازدید خودرو
  5. تنظیم مبایعه‌نامه
  6. امضای قرارداد و تحویل چک اقساط
  7. پرداخت هزینه عملیات معامله
  8. پرداخت نهایی در دفترخانه
  9. تحویل خودرو
  10. تعویض پلاک

سخن آخر

خرید قسطی خودرو با وام کارنامه فرصت ایده‌آلی به‌ویژه برای کارمندان است تا بتوانند هرچه سریع‌تر خودروی موردنظرشان را تهیه کنند. با خرید قسطی خودرو می‌توانید ارزش سرمایه فعلی خود را حفظ و از کاهش آن به‌دلیل تورم جلوگیری کنید. برای اینکه بتوانید وام کارنامه را دریافت کنید به هیچ ضامنی نیاز ندارید و تنها با داشتن دسته چک صیادی می‌توانید خودروی دلخواهتان را خریداری کنید. با دریافت این وام می‌توانید علاوه‌بر بهره‌مند شدن از امکان بازپرداخت طولانی، خودروی مدنظرتان را اعم از داخلی یا خارجی و حتی صفر یا کارکرده خریداری کنید. ما همواره در تلاش هستیم خرید آسان و مطمئنی را تجربه کنید.

پرسش‌های متداول

۱. چگونه باید درخواست وام خرید خودرو را ثبت کرد؟

روی دکمه زیر کلیک کنید یا با شماره ۰۲۱۷۹۲۳۷ تماس بگیرید.

ثبت درخواست وام کارنامه

۲. مدت زمان تحویل خودرو چقدر است؟

در صورت تکمیل مدارک، معمولا تسهیلات درخواستی، طی ۲ تا ۴ روز کاری ارائه می‌شود.

کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید