اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

معرفی تیگو ۵ توربو با پیشرانه‌ای قوی‌تر از قبل

مدیران‌خودرو با معرفی تیگو ۵ توربو اعلام کرد که قصد دارد نسخه جدید این کراس‌اوور خانواده چری را با نشان ام‌وی‌ام راهی بازار کشورمان کند. البته هنوز اطلاعات جامعی در خصوص زمان عرضه و مشخصات کامل این محصول در اختیار خبرنگاران و رسانه‌ها قرار نگرفته است.

مدیران‌خودرو در زمان معرفی نسخه توربو تیگو ۵ عنوان کرد که این نسخه به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز است؛ پیشرانه‌ای که می‌تواند ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. ضمنا این کراس‌اوور مونتاژی به گیربکس CVTای مجهز خواهد بود که از حالت تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته برخوردار است. این گیربکس مشابه نمونه بکار گرفته شده در آریزو ۶ است.

گفتنی است که در نسخه جدید تیگو ۵ دیگر خبری از فرمان هیدرولینک نیست و سیستم فرمان‌پذیری خودرو برقی است.

گمانه‌زنی‌ها پیرامون امکانات تیگو ۵ توربو

براساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود تیگو ۵ توربو از نظر چهره و امکانات تفاوت اندکی با مدل کنونی خواهد داشت و بیشتر تغییرات در حوزه قوای محرکه و مشخصات فنی است. به همین جهت نیز چندان انتظار نمی‌رود که در نسخه جدید امکانات خودرو و ظاهر آن تغییرات خاصی را تجربه کند.

به هر روی هنوز اطلاعات تایید شده خاصی در خصوص امکانات و تجهیزات این خودرو در دسترس نیست اما براساس امکاناتی که در نسخه قبلی تیگو ۵ تعبیه شده احتمالا نسخه جدید این کراس‌اوور به سانروف، کروز کنترل، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور نور، صندلی برقی راننده، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم و… مجهز خواهد بود.

اخبار خودروهای جدید
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید