معرفی تیگو ۵ توربو با پیشرانه‌ای قوی‌تر از قبل

0 958

مدیران‌خودرو با معرفی تیگو ۵ توربو اعلام کرد که قصد دارد نسخه جدید این کراس‌اوور خانواده چری را با نشان ام‌وی‌ام راهی بازار کشورمان کند. البته هنوز اطلاعات جامعی در خصوص زمان عرضه و مشخصات کامل این محصول در اختیار خبرنگاران و رسانه‌ها قرار نگرفته است.

مدیران‌خودرو در زمان معرفی نسخه توربو تیگو ۵ عنوان کرد که این نسخه به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز است؛ پیشرانه‌ای که می‌تواند ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. ضمنا این کراس‌اوور مونتاژی به گیربکس CVTای مجهز خواهد بود که از حالت تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته برخوردار است. این گیربکس مشابه نمونه بکار گرفته شده در آریزو ۶ است.

گفتنی است که در نسخه جدید تیگو ۵ دیگر خبری از فرمان هیدرولینک نیست و سیستم فرمان‌پذیری خودرو برقی است.

گمانه‌زنی‌ها پیرامون امکانات تیگو ۵ توربو

براساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود تیگو ۵ توربو از نظر چهره و امکانات تفاوت اندکی با مدل کنونی خواهد داشت و بیشتر تغییرات در حوزه قوای محرکه و مشخصات فنی است. به همین جهت نیز چندان انتظار نمی‌رود که در نسخه جدید امکانات خودرو و ظاهر آن تغییرات خاصی را تجربه کند.

به هر روی هنوز اطلاعات تایید شده خاصی در خصوص امکانات و تجهیزات این خودرو در دسترس نیست اما براساس امکاناتی که در نسخه قبلی تیگو ۵ تعبیه شده احتمالا نسخه جدید این کراس‌اوور به سانروف، کروز کنترل، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور نور، صندلی برقی راننده، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم و… مجهز خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.