اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

پژو ۲۰۶ در کالبد تیپ ۵ پژو ۲۰۷؛ جدیدترین محصول ایران‌خودرو

هاچبک پرطرفدار پژو ۲۰۶ از خط تولید ایران‌خودرو خارج شده است، ولی اجزای مختلف آن در محصولات جدید این شرکت دیده می‌شود. به‌عنوان مثال، داشبورد و طراحی داخلی ۲۰۶ به محصول جدید انتقال یافته است. در ادامه نگاهی جزئی بر مشخصات پژو ۲۰۷ تیپ ۵ خواهیم داشت.

مشخصات پژو ۲۰۷ تیپ ۵

ماشین جدید ایران‌خودرو در مقایسه با اکثر محصولات امروزی، با فقدان امکانات و تجهیزات متعددی مواجه است. البته به گفته ایران‌خودرو، امکانات مدرن به‌خاطر حفظ قیمت پایین از لیست حذف شده‌اند. خودروساز همچنین به دلیل محبوبیت بدنه نزد مشتریان و مطابقت آن با استانداردهای روز، تلاش کرده تا اصلاحات جزئی روی نمای ظاهری ایجاد و تنها چهره خودرو را به‌روزتر کند. تیپ ۵ پژو ۲۰۷ عملکرد و طول عمر مناسبی دارد و از استانداردهای ۸۵گانه ایمنی تبعیت می‌کند.

پژو ۲۰۷ جدید در زیر کاپوت به موتور TU5 مجهز است که مصرف سوخت بهینه‌ای دارد. قوای محرکه این پیشرانه از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. چرخ‌های جلو از ترمز دیسکی (غیرخنک شونده) و چرخ‌های عقب از ترمز کاسه‌ای بهره می‌گیرند.

ماشین روی رینگ‌های ۱۴ اینچی فولادی سوار است و ایمنی و پایداری آن از طریق سیستم ضد قفل ABS به‌همراه کنترل الکترونیکی نیروی ترمز EBD تأمین می‌شود.

فرمان هیدرولیکی، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، ایموبلایزر، کمربند ایمنی سه‌نقطه‌ای برای سرنشینان جلو و عقب روکش پارچه‌ای صندلی‌ها و … مهم‌ترین تجهیزاتی هستند که در پژو ۲۰۷ جدید لحاظ شده‌اند.

از دیگر مشخصات پژو ۲۰۷ تیپ ۵ می‌توان به ایربگ برای سرنشینان صندلی جلو، آینه‌های بغل با قابلیت تنظیم برقی، بالابرهای شیشه برقی، کلیدهای کنترلی تعبیه‌شده زیر غربیلک فرمان، دی‌لایت، رادیوپخش و … اشاره کرد.

بد نیست بدانید که در مقایسه با پژو ۲۰۷ معمولی، تیپ ۵ فاقد امکاناتی همچون کروز کنترل، ایزوفیکس، سنسور عقب، دوربین عقب، سیستم مولتی‌مدیا و … است. باید دید ایران‌خودرو قیمت محصول جدید خود را در چه محدوده‌ای اعلام می‌کند تا بلکه مشتریان را راضی نگه دارد.

کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (2)
نظر بدهید
  • محمد

    ایران خودرو و شورای رقابت باید پول های اضافه گرفته شده بابت خرید پژو ۲۰۷تیپ۵ را باید به مصرف کنندگان پس بدهد خدا کجایی گفته فرمان جز آبشن است

  • محمد

    ایران خودرو و شورای رقابت باید پول های اضافه گرفته شده بابت خرید پژو ۲۰۷تیپ۵ را به مصرف کنندگان پس بدهد ویا اعتراض ادامه دارد