اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

کارشناسی خودرو صفر؛ سرویس اختصاصی کارنامه قبل از تحویل خودرو

خرید خودروهای صفرکیلومتر همواره با این تصور همراه است که خودروی نو باید بدون هیچ مشکلی باشد. اما واقعیت این است که مشکلاتی مانند نقص‌های فنی یا ایرادات در بدنه حتی در خودروهای صفر نیز ممکن است وجود داشته باشد. در نتیجه، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و اطمینان از کیفیت خودرو، نیاز به کارشناسی دقیق و تخصصی بیش از پیش احساس می‌شود. شرکت کارنامه با درک این نیاز، سرویسی اختصاصی برای کارشناسی خودروهای صفرکیلومتر ارائه کرده است تا خریداران با اطمینان بیشتری نسبت به سلامت خودروی انتخابی خود، اقدام به خرید کنند.

اهمیت کارشناسی خودروهای صفرکیلومتر

هرچند علاقه به خرید خودروی صفر، بیشتر برای سلامت آن و اطمینان‌خاطر از سرحالی خودرو در چندسال ابتدایی خرید است، اما آمار و اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این تصور همیشه درست نیست. بررسی‌های کارشناسان کارنامه نشان می‌دهد که خودروهای صفر نیز ممکن است دچار مشکلاتی باشند که در هنگام خرید نادیده گرفته می‌شوند. بر اساس گزارش سال ۱۴۰۲ کارنامه، حدود ۲۵ درصد از خودروهای صفرکیلومتر که کارشناسی شده‌اند، دارای نقص‌هایی در موتور یا بدنه بوده‌اند.

چرا کارشناسی فقط مختص خودرو کارکرده نیست؟

آمارهای کارنامه به‌طور جزئی‌تر نشان می‌دهد که حدود ۳۰ درصد از خودروهای مونتاژی صفرکیلومتر، مشکلات فنی و بدنه دارند. از این تعداد، حدود ۱ درصد مشکلات مربوط به موتور و ۲۹ درصد مشکلات مربوط به بدنه است. در خودروهای داخلی نیز ۲۱ درصد صفرکیلومترها مشکلاتی در موتور یا بدنه دارند که از این میزان، ۶ درصد به مشکلات موتوری و ۱۷ درصد به مشکلات بدنه مربوط می‌شود.

ثبت درخواست کارشناسی خودرو صفر

کارشناسی اختصاصی کارنامه برای خودروهای صفرکیلومتر

با توجه به موارد گفته‌شده، می‌بینیم که کارشناسی خودرو صفرکیلومتر امری منطقی به‌نظر می‌رسد. حتی با توجه به میزان افت قیمت در خودروهای صفرکیلومتر، کارشناسی خودروها قبل از تحویل از نمایندگی یا نمایشگاه ضروری‌تر است.

طبق تصویر بالا و مواردی که در کارشناسی کارنامه برای خودروهای صفر وجود دارد، خودرو قبل از تحویل؛ از لحاظ سلامت رنگ و بدنه و همچنین قطعات فنی و عملکرد، بررسی می‌شود و در انتهای کارشناسی نیز یک ضمانت‌نامه ۲۵۰ میلیون تومانی برای کارشناسی انجام‌شده صادر می‌شود.

در بررسی رنگ و بدنه خودروی صفر مواردی نظیر تعویض، آسیب‌دیدگی قطعات، رنگ‌شدگی، قلم‌گیری، لیسه‌گیری، آسیب‌دیدگی شاسی‌ و سینی‌ها به دقت موردارزیابی قرار می‌گیرد.

سلامت موتور، گیربکس، تسمه‌ها و هرزگردها، روغن‌ریزی و نشتی‌ مایع خنک‌کننده، تست باطری و دینام، سیستم تهویه، زیربندی و +۵۰ مورد دیگر نیز در بخش فنی خودرو بررسی می‌شود.

ثبت درخواست کارشناسی خودرو صفر

یکی دیگر از مزایای این سرویس، ارائه خدمات در محل درخواست مشتری است و کارشناس کارنامه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل کارشناسی اعزام خواهد شد.

جمع‌بندی

سرویس کارشناسی خودرو، چه برای خودروهای کارکرده و چه صفرکیلومتر، به خریداران این امکان را می‌دهد که با اطمینان از کیفیت و سلامت خودرو و خیالی آسوده اقدام به خرید یا سرمایه‌گذاری کنند! کارنامه با ارائه خدمات جامع کارشناسی، همراه مطمئن شما در مسیر انتخاب بهترین خودرو است.

کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید