اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

تانک ۳۰۰؛ قیمت و مشخصات غول معروف چینی در سامانه خودروهای وارداتی

تانک ۳۰۰ با شرکت شتابران خودرو نماینده برند تانک هاوال به ایران خواهد آمد. نخستین خودرو از زیر برند آفرودی هاوال چینی، شاسی بلند وارداتی ۳۰۰ است که در ادامه با مشخصات و قیمت آن آشنا می‌شویم:

به گزارش کارنامه، برند نوپای تانک (TANK) که در سال ۲۰۲۱ و به منظور عرضه خودروهای بیراهه‌­نورد شکل گرفته محصول خلاقیت شرکت هاوال و کمپانی بزرگ گریت وال موتورز است. شاسی بلند آفرودی – نطامی ۳۰۰ نخستین محصول از برند تانک است و همین خودرو نیز وارد بازار کشورمان می‌شود.

قیمت، مشخصات و ویژگی‌های تانک ۳۰۰

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها در تانک ۳۰۰ به ترتیب ۴.۷۶، ۱.۹۳، ۱.۹۰۳ و ۲.۷۵ متر است. ابعاد این خودرو از FJ کروزر تویوتا تا حدودی بیشتر است.

تانک ۳۰۰ مجهز به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ است که ۲۲۷ اسب­‌بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF به هر دو محور منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد تانک ۳۰۰ ۹.۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است. سیستم تعلیق تانک ۳۰۰ در بخش جلو به صورت دوبل جناغی و در بخش عقب مولتی لینک طراحی شده است.

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت شتابران خودرو، نسخه وارداتی تانک ۳۰۰ در بازار ایران، دارای امکانات زیر است:

. ایربگ‌های راننده، سرنشین جلو و جانبی
. کمک شروع حرکت در سربالایی
. دستیار کنترل سرعت در سراشیبی
. سیستم حرکت بین خطوط
. دوربین ۳۶۰ درجه
. کروز کنترل تطبیقی
. هشدار خواب‌آلودگی راننده
. کی‌لس
. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی مرکزی
. صفحه کیلومتر دیجیتال
. گرمکن و ماساژور صندلی‌های جلو
. تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای
. نورپردازی کابین
. ۹ اسپیکر
. سانروف
. شیشه‌های عایق صدا

تانک ۳۰۰ در بازار جهانی از ۲۷ تا ۴۰ هزار دلار قیمت دارد؛ شتابران تیپ میانی این خودرو را مختص جانبازان ارائه می‌دهد. با نگاهی به رقبای فعلی و آتی تانک ۳۰۰ در بازار خودروی کشورمان پیش بینی می‌شود بازار این خودرو در حدود ۴ میلیارد تومان باشد.

 

/blog/news-tank-300-spec-price/amp/
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید