مشخصات فنی KMC K7 تغییر کرد؛ نسخه جدید در راه است

0 968

با توجه به کاتالوگ جدید کراس‌اوور KMC K7 که بر روی وب‌سایت کرمان موتور قرار گرفته، مشخصات فنی و قوای محرکه این خودرو تغییر کرده است.

در کاتالوگ جدید KMC K7 کرمان موتور، قدرت تولیدی قوای محرکه ۱٫۵ لیتری این خودرو در نسخه یورو ۵ از ۱۷۱ اسب‌بخار به ۱۶۱ اسب‌بخار کاهش پیدا کرده اما گشتاور تولیدی آن همچنان ۲۵۱ نیوتن‌متر است.

پیگیری‌های صورت گرفته در بازار آزاد نشان می‌دهد که کرمان موتور هنوز KMC K7 جدید را راهی بازار نکرده است و نسخه‌هایی که فعلا در بازار عرضه می‌شوند از مشخصات فنی قبلی برخوردار هستند.

گفته می‌شود قوانین مربوط به استاندارد آلایندگی یورو ۵ اصلی‌ترین دلیلی است که سبب شده کرمان موتور قدرت تولیدی قوای محرکه کی ۷ را محدود کند.

با توجه به شباهت فنی K7 و جک S5 فیس‌لیفت، احتمال آن بسیار است که نسخه جدید و ۱٫۵ لیتری TGDi اِس۵ جدید هم با محدودسازی در توان خروجی مواجه شود و در حالت استاندارد کارخانه‌ای، ۱۶۱ اسب‌بخار را به جای ۱۷۱ اسب‌بخار تولید کند.

مشخصات فنی جدید K7 کرمان موتور
کاتالوگ جدید KMC K7 که بر روی وب‌سایت کرمان موتور قرار گرفته است

امکانات رفاهی و قیمت K7 کرمان موتور در بازار آزاد

از لحاظ امکانات و ایمنی این محصول به ۴ کیسه هوا، سقف پانارومیک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، تکنولوژی کنترل حرکت در سراشیبی، رادار نقطه کور، رادار خطی، کروز کنترل هوشمند، نمایشگر لمسی، جلوآمپر دیجیتال، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک مجهز است.

چنین امکانات و تجهیزاتی K7 کرمان موتور را به یکی از بهترین‌های کلاس خود تبدیل کرده است و همین موضوع خود دلیل دیگری است که انتظار می‌رود به واسطه آن کرمان موتور بتواند فروش خوبی را برای این شاسی‌بلند تجربه کند.

آخرین قیمت رسمی اعلام شده برای KMC K7 از سوی کرمان موتور، ۹۵۰ میلیون تومان است. اما با توجه به نوسانات اخیر نرخ دلار در حال حاضر این خودرو در بازار آزاد با بهایی نزدیک به ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.