رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک: احتمال فروش نوبت به هیچ وجه وجود ندارد

0 1,969
مسئولین مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا برای مقابله با شلوغی و ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک از یک سامانه نوبت‌دهی آنلاین کمک گرفته تا به این واسطه چالش مذکور را حل کنند.

امید می‌رود به کمک این سامانه کمی از ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک کاسته شده و پاسخ‌گویی به نیاز مراجعه‌کنندگان تسهیل شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر اخبار پیرامون سیستم نوبت‌دهی آنلاین مراکز تعویض پلاک:

رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک: احتمال فروش نوبت به هیچ وجه وجود ندارد – شهریور ۱۴۰۰

چندی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که مطابق با آن یک سری افراد سودجو نوبت خود در سامانه نوبت‌دهی مراکز تعویض پلاک را واگذار کرده و در ازای آن مبالغی بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازار سیاه ایجاد شده برای نوبت‌دهی در سامانه تعویض پلاک، گفت: در سامانه نوبت‌دهی تعویض پلاک احتمال فروش نوبت به هیچ‌وجه وجود ندارد. برخی از افراد با مراجعه به مراکز خدمات الکترونیک با پرداخت مبالغ اندکی اقدام به دریافت نوبت از طریق این مراکز می‌کنند که در این زمینه هم مشکل خاصی وجود ندارد و قیمت‌ها براساس عرف خدماتی است که در این مراکز ارائه می‌شود.

با توجه به گفته‌های وی در یک سوم از استان‌های کشور امکان دریافت نوبت به صورت روزانه وجود داشته و در مابقی استان‌ها از جمله استان تهران نیز مشکل نوبت‌دهی به دلیل ازدیاد مراجعه‌کننده است.

چندی پیش ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به مراکز تعویض پلاک استان‌ها اجازه داد در شرایط قرمز رنگ کرونایی با ۵۰ درصد از ظرفیت خود به فعالیت ادامه دهند. مراکز تعویض پلاک خودرو نیز برای جلوگیری از ازدیاد مراجعه‌کننده ساعت کاری خود را افزایش دادند.

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی متقاضیان تعویض پلاک خودرو، استانی شد – شهریور ۱۴۰۰

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از تعیین بازه زمانی متفاوت، برای مراجعه متقاضیان هر استان به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی، در راستای رفع مشکل و معطلی پیش آمده، خبر داد.

براساس گفته‌های وی از این پس متقاضیان ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک می‌توانند بر اساس جدول زمان‌بندی زیر به این سامانه مراجعه کنند:

استان ساعت مراجعه
بوشهر، تهران‌، کرمان، گیلان و یزد ۸ صبح
اصفهان، حومه تهران، خراسان رضوی، قزوین و هرمزگان ۹ صبح
اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان و فارس ۱۰ صبح
البرز، کردستان، گلستان و لرستان ۱۱ صبح
ایلام، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم و مازندران ۱۲ ظهر
چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدان ۱۴ ظهر

پیش از این هر روز در ساعت ۸ صبح حجم انبوهی از متقاضیان برای دریافت خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک به سامانه نوبت‌دهی شماره‌گذاری راهور ناجا مراجعه کرده و همین موضوع سبب ایجاد اختلال در سامانه مذکور می‌شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.