محصول نهایی پروژه K125 بهمن ماه امسال در بازار عرضه خواهد شد

2 1,227
با توجه به گفته‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، محصول نهایی پروژه K125 در بهمن‌ماه امسال در بازار عرضه خواهد شد. هم‌‌زمان پلتفرم برقی محصول نهایی این پروژه نیز در دست طراحی و نمونه‌سازی است.

کراس‌‌اوور جدید K125 جایگزین ایرانی برای پژو ۲۰۰۸ فرانسوی است که براساس گفته‌های سازنده به‌صورت کامل توانایی رقابت با محصولات مشابه داخلی و خارجی را دارد و بازار این محصولات را با چالش‌ مواجه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد اصلی‌ترین رقیب محصول نهایی پروژه K125 در بازار خودروهای تولید داخل کراس‌‌اوور جدید سایپا یا همان خودرو آریا است که امسال وارد خط تولید شده است و تا قبل از رسیدن سال ۱۴۰۱ در بازار عرضه خواهد شد.

مدیران ایران‌خودرو مدعی هستند که چهره نهایی کراس‌‌اوور جدید K125 بسیار متفاوت‌تر از پژو ۲۰۰۸ فرانسوی خواهد بود و نسخه برقی آن نیز اصلا قابل‌مقایسه با این خودرو نیست. البته تصاویر گرافیکی منتشرشده از K125 در فضای مجازی حاکی از آن است که الگوهای طراحی این خودرو در سقف و بخش‌های جانبی بسیار مشابه با پژو ۲۰۰۸ است.

ایران‌خودرو قصد دارد در مرحله نخست از یک گیربکس AT در پروژه K125 استفاده کند و سپس در آینده این خودرو را به گیربکس DCT و موتور ۳استوانه مجهز کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. احمدی
    احمدی می گوید

    فقط برای خید فرم دارید و برای فروش چیزی رو معرفی نمی کنید که کارشناسی هم شده…؟!

    1. منوچهر
      منوچهر می گوید

      درود بر شما وقت بخیر
      به ادرس سایت کارنامه مراجعه نمایید و قسمت فروش سفارشی رو مشاهده کنید.
      http://www.karnameh.com
      سپاس از دلگرمیتون لطفا ما رو همراهی کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.