قیمت جدید دایون Y5 اعلام شد – آذر ۱۴۰۱

4 20,099

شرکت کیان‌موتور وارنا جدیدترین شرایط فروش خودروی دایون Y5 را اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با وبلاگ کارنامه همراه باشید:

قیمت جدید دایون Y5 اعلام شد – آذر ۱۴۰۱

شرکت مونتاژکننده شاسی بلند دایون Y5 قیمت جدید این محصول ویژه آذرماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
دایون Y5 ۱.۱۴۹.۰۰۰.۰۰۰ ۱.۲۴۸.۰۰۰.۰۰۰

جدیدترین شرایط فروش دایون Y5 اعلام شد – اسفند ۱۴۰۰

شرکت کیان‌موتور وارنا شرایط فروش جدیدی برای خودرو دایون Y5 اعلام کرد.

این شرکت پس از تحویل زودتر از موعد سری اول از خودروهای خود مجددا یک برنامه پیش‌فروش برای خودرو دایون Y5 اعلام کرد. این شرایط فروش در تاریخ سه‌شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت خودروسازی ایلیا به آدرس ilia-auto.com فعال شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت.

گفته می‌شود تعداد خودروهای عرضه شده در این طرح فروش محدود خواهد بود.

شرایط فروش دایون Y5 اسفند ۱۴۰۰

promotion banner

دومین شرایط فروش دایون Y5 اعلام شد – بهمن ۱۴۰۰

کیان‌موتور وارنا اعلام کرد که در یک طرح فروش جدید خودروی دایون Y5 را به‌صورت پیش‌فروش در بازار عرضه خواهد کرد.

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند با پیش‌پرداخت ۴۶۶ میلیون تومان پس از ۹۰ روز کاری تکمیل‌وجه و سپس خودروی خود را دریافت کنند. سود مشارکت و سود انصراف در این طرح فروش به ترتیب برابر با ۱۵ و ۱۲ درصد است.

لازم به ذکر است که قیمت نهایی خودرو در زمان صدور دعوتنامه به مشتریان ابلاغ خواهد شد. در این طرح فروش جدید دایون Y5 با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری قابل خریداری است.

در حال حاضر متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام این خودرو به وبسایت رسمی صنایع خودروسازی ایلیا مراجعه کنند.

دومین شرایط فروش دایون Y5

کیان موتور نخستین شرایط فروش دایون Y5 را اعلام کرد + جدول شرایط فروش – بهمن ۱۴۰۰ (منقضی شد)

شرکت کیان موتور وارنا اعلام کرد که متقاضیان خرید خودرو دایون Y5 می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۹ بهمن‌ماه به سایت این شرکت مراجعه کرده و در شرایط فروش اعلامی برای این خودرو ثبت‌نام کنند.

در شرایط فروش اعلامی برای دایون Y5 قیمت این خودرو به‌صورت قطعی ۹۰۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان اعلام شده است. شرکت‌کنندگان در طرح فروش فوری دایون Y5 این خودرو را ظرف مدت ۳۰ روز کاری دریافت کرده و شرکت‌کننده در طرح پیش‌فروش پس از گذشت ۹۰ روز کاری به خودرو خود دست خواهند یافت.

آن دسته از خریدارانی که قصد شرکت در طرح پیش‌فروش این خودرو را دارند باید در مرحله نخست پیش‌پرداخت مبلغ ۴۶۶ میلیون تومان را به‌صورت علی‌الحساب پرداخت کنند.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت کیان موتور وارنا، تعداد عرضه دایون Y5 در این شرایط فروش محدود است.

شرکت کیان موتور وارنا دایون Y5 را با گارانتی ۳ ساله یا ۱۰۰هزار کیلومتر به خریداران آن تحویل خواهد داد. این شرکت نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش تمامی خودروهای تولیدی صنایع خودروسازی ایلیا را به‌عهده دارد.

شرایط فروش دایون Y5

دایون Y5 چه مشخصاتی دارد؟

این شاسی‌بلند آفرودی دو دیفرانسیل به یک قوای محرکه ۲ لیتی توربو ساخت میتسوبیشی مجهز است که می‌تواند ۲۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس ۶ سرعته اتومات نیز آن را همراهی می‌کند که ساخت کمپانی AISIN ژاپن است.

این محصول به جز بازار چین در بسیاری از کشورهای دنیا با برندی به‌غیر از دایون عرضه شده و بیشتر با عنوان تجاری فودی یا دانگ‌فنگ شناخته می‌شود.

از جمله امکانات این خودرو می‌توان به یک صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی، تودوزی و فرمان چرم، ۸ بلندگو، سیستم Keyless استارتر، تنظیم برقی صندلی راننده، آینه‌های تاشو برقی، سیستم Navigation، سانروف، دوربین دید عقب، سیستم کروز کنترل، قابلیت استفاده برای ۷ سرنشین، رینگ ۱۷ اینچی و تایر M + S (آفرود) و کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. مشتری
    مشتری می گوید

    ما۳ماهه نصف پولودادیم قیمتوزدن یک‌میلیاردو پنجاه و نه.اگه میدونستم ایلیا قراره بازی سرمشتری دربیاره هیچوقت نمیخریدم.بهمن ماه پیش دایون y5و با قیمت غیرقطعی ۹۳۲ میلیون پیش فروش کردن.۴۶۶میلیون پرداخت کردیم ۳روز پیش پیام اومدکه ۵روزمهلت مراجعه ی تکمیل وجهه.رفتم میگن شده مبلغش ۱میلیاردو ۵۹تومن یعنی ۱۲۷ میلیون افزایش قیمت و۱۰روزمهلت پرداخت اگه ندیم سودانصراف۱۲درصد اگرپرداخت شه سودمشارکت۲۰میلیون اینم دروغه دارن قیمت روز حساب میکنن.ماشینموفروختم ۴۶۶میلیون مابقی واریزیوجور کنم الان مونده ام بی ماشین ۵۹۳م باید پرداخت کنم. داستان مالیات خودروی بالای۱میلیارد یه طرف.
    مجبورم ماشینو بعدتحویل سریع بفروشم بتونم ۱۲۷میلیون قرضی که میگیرمو بدم.
    نگاه کنیدبازارو بین رقبا کلوت مکث موتورو دیدن گذوشتن ۹۸۷میلیون فوتون تونلندو یک میلیاردبرا مردم نرخ گذوشتن.کدوم از این شرکتها پول از مردم گرفتن که ایلیاگرفته.این فروش فوری این شرکتهاست.اونموقع که ثبت نام کردیم تونلندوپیکاپ جک‌t8 زیر۸۰۰ثبت نامش بود!۳ماه بیشتر گذشته دارن قیمتهای فروش فوری الانو مبنا قرار میدن؟!مجبورمون کردن تو عمل انجام شده گذوشتن.ازرسانه ی خوبتون تقاضا میکنم موضوعو منعکس کنن چرا که ایلیا-کیان موتور وارنا بخش نظراتوبسته.

  2. خریدار
    خریدار می گوید

    یک میلیارد و پنجاه و نه میلیون میخوان از ما پول بگیرن به نیت ۹۳۰ تومن مارو کشوندن به ثبت نام ۴۶۶ تومن پیش پرداخت دادیم ۳ ماه و نیم بعد گفتن گرون شده دستمونم به جایی بند نیست

  3. رمضان
    رمضان می گوید

    باعرض سلام. لطفا در خصوص شرایط پیش فروش جدید اطلاع رسانی کنید.

  4. محسن
    محسن می گوید

    شرکت ایلیا خودرو ، ماشین دایون y5 را در اسفند ۱۴۰۱ پیش فروش کرده و ۷۸۰ تومان از مشتری گرفته ، الان میگه ۸۲۲ تومان بریزید ، کلا قیمت میشه ۱میلیاردو ششصد ، این قیمت در حدود ۴۰۰ میلیون بیشتر از مصوبه شورای رقابت است ، در مقابل اعتراض مشتریان به بهانه های مختلف از تن دادن به قیمتهای مصوبه شانه خالی میکند

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.