نگاهی به مشخصات احتمالی دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور

0 968
خودروسازی بهمن‌موتور در آینده بسیار نزدیک از خودروی جدیدی به نام دیگنیتی پرستیژ رونمایی می‌کند. با مرور مشخصات احتمالی دیگنیتی پرستیژ می‌توان گفت که این وسیله نقلیه کوپه، یک محصول منحصربه‌فرد و حتی بی‌رقیب در بازار ایران خواهد بود.

دیگنیتی پرستیژ دارای ظاهر شیک و مدرنی است که بدون شک مورد استقبال جوانان قرار می‌گیرد. طراحی سپر جلو و چراغ‌های مه‌شکن، این ماشین را شبیه به خودروهای اروپایی و آمریکایی کرده است. از دیگر مشخصات احتمالی دیگنیتی پرستیژ می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی اشاره کرد که یک ویژگی رایج و مشترک بین خودروهای اسپرت امروزی به حساب می‌آید.

پرستیژ بهمن‌موتور به امکانات و تجهیزات داخلی پیشرفته و مطابق با روز مجهز است که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های برقی، صفحه‌کلید دیجیتال، نورپردازی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز و سیستم صوتی Pioneer اشاره کرد.

پرستیژ یک تفاوت عمده با دیگنیتی پرایم دارد که به قوای محرکه مربوط می‌شود. خودروی جدید بهمن‌موتور از یک موتور توربوشارژ ۲ لیتری با قدرت ۲۳۰ اسب بخار استفاده می‌کند که حداکثر گشتاور آن به ۳۶۰ نیوتن متر می‌رسد.

بر اساس وعده بهمن‌موتور، دیگنیتی پرستیژ اوایل تیرماه سال ۱۴۰۱ روانه بازار می‌شود. با این وجود، هنوز اشاره‌ای به قیمت این خودرو نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.