ادامه روند کاهشی قیمت خودروها در هفته سوم خردادماه

0 2,080
قیمت خودروها در هفته سوم خردادماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که نوسانات و روند نزولی قیمت‌ها کماکان ادامه دارد. برخی مدل‌های پژو و ساینا در هفته جاری با افت قیمت قابل‌توجهی مواجه شده و در مقابل، قیمت برخی مدل‌های سمند برخلاف گزارش هفته پیش، افزایش یافته است.

قیمت برخی خودروهای خانواده پژو نسبت به هفته گذشته حدود ۲ میلیون تومان کاهش یافته است. به‌عنوان مثال، مدل ۱۴۰۱ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار امروز با قیمت ۳۰۳ میلیون تومان معامله می‌شود که نسبت به هفته پیش حدود ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است. مدل ۱۴۰۰ نیز با قیمت ۲۹۳ میلیون تومان و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز با قیمت ۲۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نسخه ساده پژو ال ایکس مدل ۱۴۰۰ هم‌اینک با قیمت ۳۶۳ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار داد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۵۰ به ۳۴۸ میلیون تومان رسیده است.

در خانواده ساینا، مدل EX دنده‌ای ۱۴۰۰ با قیمت ۲۰۸ میلیون تومان معامله می‌شود که نسبت به هفته پیش ۲ میلیون تومان افت کرده است. مدل سال ۱۳۹۹ نیز با همین روند کاهشی، با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

و اما روند صعودی قیمت خودروها در هفته سوم خردادماه ۱۴۰۱ شامل حال برخی مدل‌های سمند می‌شود. به‌عنوان مثال، مدل ۱۳۹۹ سمند LX EF7 در حال حاضر ۳۱۵ میلیون تومان قیمت داشته و مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آن به ترتیب با قیمت ۲۸۸ و ۳۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.