نگاهی بر مشخصات خودروی تازه‌نفس ام وی ام X55 پرو IE

7 16,590
هجدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو از تاریخ ۲۹ آذر الی ۲ دی‌ماه در شهر اهواز برگزار شده و خودروسازان و مونتاژکاران متعددی در آن شرکت کرده‌اند تا جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دهند. به‌طور ویژه، مدیران خودرو با رونمایی از یک ام وی ام جدید و معرفی مشخصات آن، بازدیدکنندگان بسیاری را به‌سمت غرفه خود جلب کرد. در ادامه با مشخصات ام وی ام X55 پرو IE آشنا شوید.

نسخه IE‌ کراس‌اوور X55 Pro از لحاظ ظاهری شبیه به مدل قبلی است. جلوپنجره چندضلعی و بزرگ با الگوی کهکشانی و همین‌طور چراغ‌های بزرگ و کشیده در طرفین جلوپنجره، ظاهری جذاب و تهاجمی را به خود بخشیده‌اند. از دیگر مشخصات ام وی ام X55 پرو IE از جنبه ظاهری می‌توان به رینگ‌های چندپر با طراحی متمایز اشاره کرد. این خودرو طبق سلیقه جوانان ساخته شده و انتظار می‌رود همانند نسخه قبلی، فروش خوبی در بازار کشور داشته باشد.

داخل کابین نسخه IE‌ ارتقای چندانی نسبت به مدل قبلی پیدا نکرده است. یک نمایشگر لمسی ۱۰٫۲۵ اینچی در وسط داشبورد نصب شده و فرمان از طراحی معمولی برخوردار است که شامل تزیینات کرومی، لوگوی چری و دکمه‌های کنترلی می‌شود. کیفیت متریال به‌کاررفته در کابین قابل قبول بوده و به واسطه فاصله بین محوری ۲٫۶۱ متر، فضای کافی جهت آسایش سرنشینان فراهم شده است.

ام وی ام X55 پرو IE همانند مدل قبلی به موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که قدرتی معادل ۱۵۶ اسب بخار را از طریق گیربکس ۹ سرعته CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. گشتاور این موتور به ۲۳۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه می‌رسد.

تنها تفاوت نسخه IE‌ در مقایسه با ایکس ۵۵ پرو، به بخش امکانات و تجهیزات رفاهی مربوط می‌شود. این ماشین دارای شارژ وایرلس گوشی بوده و دو کیسه هوای پرده‌ای به مجموعه ایربگ آن اضافه شده است. به بیان بهتر، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو IE حالا با استفاده از شش ایربگ از مسافرین در هنگام بروز سانحه محافظت می‌کند.

از دیگر مشخصات ام وی ام X55 پرو IE در این بخش می‌توان به سیستم توزیع نیروی ترمز الکترونیکی، سیستم ترمز ضد قفل، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، فرمان برقی، سیستم پایش باد لاستیک‌ها و … اشاره کرد.

قیمت ایکس ۵۵ پرو در بازار امروزی حدود ۹۲۵ میلیون تومان است. با توجه به آپشن‌های اضافه‌شده در نسخه IE، می‌توان حدس زد که خودروی جدید، تفاوت قیمت خاصی با محصول قدیمی نداشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
7 نظرات
  1. مجتبی
    مجتبی می گوید

    من x55pro ie گرفتم ولی شارژ وایرلس کار نمیکنه
    دکمه آن هم روشنه ولی بازم کار نمیکنه

    1. منوچهر
      منوچهر می گوید

      برای رفع ایراد به نمایندگی باید مراجعه کنید.

    2. امیرحسین
      امیرحسین می گوید

      سلام ممکنه گوشیتون قبلیت شارژ وایرلس نداشته باشه

  2. احسان
    احسان می گوید

    سلام.ایکس ۵۵ پرو ie صندلی سرنشین جلو تو کاتالوگ نوشته ۴ حالته برقی ولی ماشینشو دیدم صندلیش دستی بود! چیه بالاخره؟

  3. امیر
    امیر می گوید

    گوشی موبایل شما هم باید شارژ وایرلس رو ساپورت کنه والا شارژ نمیشه

  4. Tooti
    Tooti می گوید

    شارژر وایرلس فقط اپل های رده بالا و سامیونگ رده بالا شارژ میکنه
    واقعا ماشین خوبیه ، امیدوارم مدیران خودرو تحت فشار تغییرات بدی روی ماشین انجام نده و برعکس درب صندوق برقی کنه

    1. منوچهر
      منوچهر می گوید

      سلام وقت بخیر
      بله امکان اضافه شدن این اپشن وجود دارد.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.