اضافه شدن هاوال H6 و کوراندو به لیست خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه

0 649

کراس اوور پلاگین هیبرید H6 از برند هاوال چین و کوراندو دو دیفرانسیل از برند نوپای KG موبیلیتی کره جنوبی دو خودروی وارداتی جدید گروه بهمن هستند که نام آن‌ها اخیرا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای عرضه ثبت شده است. بی ام کارز از جانب گروه بهمن مسئولیت عرضه و خدمات این خودروها را بر عهده داشته و قیمتی کمتر ار ۲.۵ میلیارد تومان دارند.

به گزارش کارنامه، دو محصول جذاب بی ام کارز قطعا معادلات بازار را بر هم می‌زنند، چرا که کیفیت شاخصه اصلی دو برند هاوال و کی جی موبیلیتی (سانگ یانگ سابق) بشمار می‌رود. مدت‌های زیادی هست که برندهای درجه دو و سه چینی مانع حضور برندهای اقتصادی مطمئن در بازار کشورمان شده‌اند. بنابر شنیده‌ها مقدمات مونتاژ هر دو خودروی این مقاله در داخل کشور فراهم شده و بزودی شاهد عرضه پرتیراژشان خواهیم بود.

مشخصات و ویژگی‌های هاوال H6 پلاگین هیبرید

هاوال H6 پلاگین هیبریدی از یک موتور ۱۵۰۰سی سی بهره می‌برد که موتور بنزینی آن قدرتی معادل ۱۴۷.۵ اسب بخار و موتور برقی آن معادل ۱۷۴ اسب بخار توان دارد. هاوال H6 به اهرم تعویض دنده الکتریکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، ۶ کیسه هوای ایمنی مجهز است. رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری بخش ایمنی هاوال را تکمیل می‌کنند.

مشخصات و ویژگی‌های KG موبیلیتی کوراندو دو دیفرانسیل

کوراندو بی ام کارز از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره‌ می‌برد که حداکثر ۱۶۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. نیرو توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. سیستم تعلیق در بخش جلو از نوع مک‌فرسون و در بخش عقب از نوع مولتی لینک است. مصرف سوخت این محصول ۷.۷ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

کوراندو با تجهیزات زیر عرضه می‌شود:

. سیستم کمکی ترمز
. ترمز پارک برقی
. اتوهلد
. سنسور باد تایر
. ایربگ جانبی و پرده‌ای
. دوربین دید عقب
. سیستم ضدسرقت
. رادار تشخیص نقاط کور
. کروز کنترل تطبیقی
. رادار هشدار تغییر لاین
. حفظ حرکت بین خطوط
. ترمز اضطراری
. صندلی برقی راننده با گرمکن
. صندلی برقی سرنشین جلو با گرمکن
. نمایشگر صفحه کیلومتر ۱۰.۲۵ اینچی
. نمایشگر ۸ اینچی مولتی مدیا
. اتصال تلفن همراه به مولتی‌مدیا
. شارژر وایرلس
. سانروف
. تهویه اتوماتیک دوگانه
. و …

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.