اوپل موکا پرشیا خودرو به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شد

0 329
شرکت پرشیا خودرو به عنوان نماینده ب ام و و مینی اکنون مسئولیت عرضه و خدمات برند آلمانی اوپل را بر عهده گرفته است. موکا به عنوان گرانترین و بهترین مدل از اوپل که پرشیا خودرو قصد واردات آن را دارد به سامانه یکپارچه افزوده شد. به زودی عرضه این خودرو با قیمت ۲.۵ تا ۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

به گزارش کارنامه، اوپل موکا یک کراس اوور جدید از برند محبوب و نوستالژی اوپل است که پس از ادغام این برند با پژوی فرانسه متولد شده است. موکا بر مبنای پلت فرم جدید CMP پژو سیتروئن طراحی شده و فرم کلی اتاق آن مشابه ایران خودرو ری‌را است.

 

اوپل موکا با بهره‌مندی از یک موتور بنزینی ۳ سیلندر توربوشارژ با حجم ۱.۲ لیتر ساخت شرکت پژو فرانسه و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک آیسین ژاپن قادر است با توان ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتون متر در کمتر از ۱۰ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

 

تیپ وارد شده از موکا توسط پرشیا خودرو، میان رده محسوب شده و امکانات حداقلی در بحث سیستم‌های دستیاری رانندگی دارد؛ اما کیفیت و جذابیت طراحی این خودرو در سطح متفاوتی نسبت به چینی‌ها و ژاپنی‌های سامانه یکپارچه بوده و قطعا می‌تواند نظرات زیادی را به خود جلب کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.