خودروهای مناسب برای خرید با وام فوری کارنامه

0 324

در شرایطی که بازار انحصاری و عدم حضور خودروهای اقتصادی خارجی باعث شده تا قیمت ارزان‌ترین خودروهای داخلی هم برای اکثر مردم بسیار زیاد باشد، یکی از راه‌های پیش‌رو برای خرید خودرو، خرید اقساطی و با استفاده از وام خودرو است. کارنامه به عنوان پلتفرم تخصصی در خدمات خرید و فروش خودرو، امکان دریافت وام فوری خرید خودرو را فراهم کرده است. اما با وام کارنامه چه خودورهایی را می‌توان خریداری کرد و شرایط دریافت این وام چگونه است؟ در ادامه به معرفی وام فوری کارنامه و خودروهای مناسب برای خرید به صورت اقساطی از کارنامه خواهیم پرداخت.

معرفی وام فوری کارنامه

وام کارنامه راهی برای خرید خودرو در بازار پرنوسان خودرو است که به شما امکان خرید خودروی مد نظرتان و پرداخت وجه به صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت را می‌دهد. سقف مبلغ وام فوری کارنامه ۲۰۰ میلیون تومان است و متقاضیان می‌توانند با توجه به نیاز خود، مبالغ مختلفی را در این بازه برای دریافت وام انتخاب کنند.

شرایط دریافت وام فوری کارنامه

در حال حاضر ساکنین تهران، کرج، شیراز و اصفهان می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند و باید مراحل اعتبارسنجی را با موفقیت پشت سر بگذارند. واجدین این شرایط می‌توانند بدون ضامن، فوری و تنها با چک صیادی برای دریافت وام اقدام نمایند.

ثبت درخواست وام فوری کارنامه

مراحل خرید خودرو با استفاده از وام کارنامه

برای دریافت وام کارنامه به ضامن و حتی تعداد چک زیاد نیازی ندارید. کافی‌ست که بعد از انتخاب خودرو و تکمیل مدارک، مراحل دریافت وام را سپری کنید تا ظرف مدت ۲ الی ۴ روز کاری، چک وام در وجه فروشنده صادر شود. مراحل دریافت وام هم به صورت زیر است:

  • ثبت درخواست خرید اقساطی خودرو
  • اعتبارسنجی و ارسال مدارک
  • بازدید و تنظیم مبایعه‌نامه
  • پرداخت هزینه های عملیات معامله
  • پرداخت نهایی و تحویل وسیله نقلیه

مدت بازپرداخت: ۱۲ تا ۱۸ ماه

ثبت درخواست وام فوری کارنامه

مدارک موردنیاز برای ثبت دریافت وام فوری کارنامه

  • کارت ملی
  • چک صیادی بنفش

یکی از مهم‌ترین مزایای وام خودرو و خرید قسطی خودرو از کارنامه این است که سند مالکیت به نام خریدار خواهد بود و سند در رهن کارنامه نخواهد بود.

خودروهای پرطرفدار بازار؛ بهترین گزینه برای خرید با وام فوری کارنامه

اما با وام کارنامه چه خودروهایی می‌توان خریداری کرد؟ کارنامه برای ساده‌تر کردن فرآیند خرید خودروهای قسطی، فیلتر “فقط خرید اقساطی” را به صفحه خرید خودروی خود اضافه کرده است. با فعال کردن این فیلتر شما می‌توانید قیمت نقدی و پیش‌پرداخت مورد نیاز برای خرید قسطی هر خودرو را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که وام فوری کارنامه فقط مختص خودروی صفر کیلومتر نیست. شما با دریافت وام کارنامه و اضافه کردن آن به بودجه خود، می‌توانید خودرو فعلی خود را به هر خودرویی که مدنظر دارید (چه کارکرده و چه صفر) ارتقا دهید.

در ادامه چند خودروی پرطرفدار که به صورت اقساطی از کارنامه خریداری می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

ثبت درخواست وام فوری کارنامه

شاهین

مشخصات فنی پیشرانه: ۴ سیلندر توربوشارژ

حجم موتور: ۱.۵ لیتر

گیربکس: ۵ دنده دستی / CVT

قدرت: ۱۱۰ اسب بخار

گشتاور: ۱۷۸ نیوتن متر

شتاب: ۱۳.۲ ثانیه

طراحی و کیفیت کابین طراحی خوب نسبت به سایر محصولات داخلی – کیفیت مونتاژ و مواد سازنده معمولی
آپشن‌ها بسته به تیپ خودرو برخی از آپشن‌های متداول مانند سانروف، فرمان برقی، استارت دکمه‌ای و کنترل کشش و پایداری در این خودرو دیده می‌شوند.
سگمنت و ابعاد سدان کامپکت با ابعاد : ۴۴۴۶*۱۷۷۱* ۱۴۹۰
قیمت صفر (بازار) ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون بسته به تیپ

دنا / دنا پلاس

مشخصات فنی پیشرانه: ۴ سیلندر / ۴ سیلندر توربوشارژ

حجم موتور: ۱.۷ لیتر

گیربکس: ۵ دنده دستی / CVT

قدرت: ۱۱۵ اسب بخار  / ۱۵۰ اسب بخار

گشتاور: ۱۵۵ نیوتن متر / ۲۱۵ نیوتن‌متر

شتاب: ۱۲ ثانیه / ۱۰ ثانیه

طراحی و کیفیت کابین طراحی نسب به سال عرضه مناسب به نظر می‌رسد اما در مقایسه با محصولات جدیدتر مانند شاهین و تارا کمی قدیمی است.

فضای ردیف دوم خوب است اما به اندازه تارا و سمند نیست.

آپشن‌ها بسته به تیپ خودرو برخی از آپشن‌های متداول مانند سانروف، فرمان برقی، استارت دکمه‌ای و کنترل کشش و پایداری در این خودرو دیده می‌شوند.
سگمنت و ابعاد سدان کامپکت با ابعاد : ۴۵۵۹*۱۷۲۰* ۱۴۶۰
قیمت صفر (بازار) ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون بسته به تیپ

پژو ۲۰۷

پژو 207

مشخصات فنی پیشرانه: ۴ سیلندر TU5P / TU5 / TU3

حجم موتور: ۱.۴ لیتر / ۱.۶ لیتر

گیربکس: ۵ دنده دستی / ۶ سرعته اتوماتیک

قدرت: ۷۵ اسب بخار  / ۱۰۵ اسب بخار / ۱۱۳ اسب بخار

گشتاور: ۱۱۸ نیوتن متر / ۱۴۲ نیوتن‌متر / ۱۴۴

شتاب: ۱۲ ثانیه

طراحی و کیفیت کابین طراحی در تیپ های مختلف کمی متفاوت است. با این وجود کیفیت ساخت و سبک طراحی، پیشرفت چشمگیری نسبت به ۲۰۶ نداشته است.
آپشن‌ها بسته به تیپ خودرو برخی از آپشن‌های متداول مانند سانروف، فرمان برقی، استارت دکمه‌ای و کنترل کشش و پایداری در این خودرو دیده می‌شوند. نسخه MC و سقف پانوراما پرآپشن‌ترین‌ تیپ‌های ۲۰۷ هستند.
سگمنت و ابعاد هاچ بک ساب کامپکت با ابعاد : ۳۹۰۰ *۱۶۸۰ * ۱۴۶۸
قیمت صفر (بازار) ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون بسته به تیپ

سورن پلاس

معایب سمند سورن

مشخصات فنی پیشرانه: ۴ سیلندر EF7

حجم موتور: ۱.۷ لیتر

گیربکس: ۵ دنده دستی

قدرت: ۱۱۳ اسب بخار

گشتاور: ۱۵۳ نیوتن متر

شتاب: ۱۲ ثانیه

طراحی و کیفیت کابین طراحی کابین قدیمی و مواد سازنده آن کاملا اقتصادی هستند. با این وجود، طراحی کلی کابین، جوان‌پسندتر از سورن نسل قبل و سمند است. فضای کابین این خودرو بسیار راضی‌کننده و جادار است.
آپشن‌ها سورن پلاس از لحاظ آپشن‌ها، خودروی جذابی نیست و تنها برخی از امکانات ضروری مانند سنسور عقب، دیلایت،کروز کنترل و ESP را ارائه می‌دهد.
سگمنت و ابعاد سدان کامپکت با ابعاد : ۴۵۳۴ *۱۹۴۴* ۱۴۶۰
قیمت صفر (بازار) ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون بسته به تیپ

رانا پلاس

رانا پلاس جدید سقف پانوراما گیربکس شش سرعته

مشخصات فنی پیشرانه: ۴ سیلندر TU5P / TU5

حجم موتور: ۱.۶ لیتر

گیربکس: ۵ دنده دستی / ۶ دنده دستی

قدرت: ۱۰۵ اسب بخار / ۱۱۳ اسب بخار

گشتاور: ۱۴۲ نیوتن‌متر / ۱۴۴

شتاب: ۱۲ ثانیه

طراحی و کیفیت کابین طراحی کابین نسبتا قدیمی و مواد سازنده آن اقتصادی است اما بهتر از سورن پلاس به نظر می‌رسد. فضای کابین مشابه با ۲۰۷ است و تنها در قسمت صندوق شاهد افزایش فضا هستیم.
آپشن‌ها تعداد آپشن‌ها کمتر از نسخه‌های فول آپشن ۲۰۷ است. با این وجود برخی از امکانات مهم مثل کروز کنترل، سنسور عقب، فرمان برقی، دیلایت و همچنین سقف پانوراما در نسخه پانورامای این خودرو حضور دارند.
سگمنت و ابعاد سدان ساب کامپکت با ابعاد : ۴۲۹۲*۱۶۸۴ * ۱۴۵۳
قیمت صفر (بازار) ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون بسته به تیپ

کوییک / تیبا ۲

پرفروش ترین خودروهای سال ۲۰۲۲

تیبا ۲ یکی از موفق‌ترین هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت بازار در سال‌های اخیر است که به واسطه قیمت پایین، استهلاک بسیار پایین، مصرف سوخت بسیار خوب، فراوانی قطعات و هزینه ناچیز تعمیرات نسبت به محصولات دیگر بازار توانست توجه قشر جوان را جلب کند. کمی پس از موفقیت‌های تیبا ۲، نسخه فیس‌لیفت آن با نام کوییک در تیپ‌های مختلف عرضه شد. در حال حاضر تیبا ۲ و کوییک را می‌توانید با اقساط و پیش‌پرداخت مناسب از کارنامه خریداری کنید.

مشخصات فنی پیشرانه: ۴ سیلندر

حجم موتور: ۱.۵ لیتر

گیربکس: ۵ دنده دستی

قدرت: ۸۷ اسب بخار

گشتاور: ۱۲۸ نیوتن متر

شتاب: ۱۳ ثانیه

طراحی و کیفیت کابین طراحی کابین کاملا اقتصادی و ساده است. به نظر می‌رسد کیفیت ساخت در کوییک نسبت به تیبا ۲ کمی کاهش یافته است. از لحاظ فضای کابین چندان زیاد نیست اما کمی بیشتر از ۲۰۶ و ۲۰۷ است.
آپشن‌ها تیبا ۲ و کوییک جز ارزان‌ترین محصولات بازار هستند و به همین دلیل نمی‌توان توقع آپشن‌های خاصی را در این خودروها داشت. با این وجود، کوییک کمی آپشن‌های بیشتری مانند سنسور عقب، دیلایت و اتولایت و سیستم تهویه مطبوع دیجیتال را دارد.
سگمنت و ابعاد هاچ‌بک ساب کامپکت با ابعاد : ۳۹۵۰ *۱۶۷۸ * ۱۵۳۲
قیمت صفر (بازار) ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون بسته به تیپ

ساینا

مشخصات فنی پیشرانه: ۴ سیلندر

حجم موتور: ۱.۵ لیتر

گیربکس: ۵ دنده دستی / CVT

قدرت: ۸۷ اسب بخار

گشتاور: ۱۲۸ نیوتن متر

شتاب: ۱۳ ثانیه

طراحی و کیفیت کابین طراحی کابین ساینا با توجه به قیمت آن ساده و اقتصادی است. با این وجود نسخه‌های فیس‌لیفت ساینا با کد S کمی بهبودهای ظاهری را تجربه کرده‌اند. فضای کابین خیلی چشم‌گیر نیست و نمی‌توان آن را با سدان‌های بزرگ‌تری مانند شاهین مقایسه کرد.
آپشن‌ها تعداد آپشن‌های ساینا با توجه به تیپ آن متفاوت است. در نسخه‌های جدید ساینا برخی از امکانات پایه مانند سنسور عقب، دیلایت و اتولایت و سیستم تهویه مطبوع دیجیتال حضور دارد
سگمنت و ابعاد سدان ساب کامپکت با ابعاد : ۴۲۰۹ * ۱۶۶۷* ۱۴۹۰
قیمت صفر (بازار) ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون بسته به تیپ

خودروهای معرفی شده تنها برخی از مدل‌های پرطرفدار و پرفروش بازار ایران است که می‌توانید با استفاده از وام فوری کارنامه برای خرید اقساطی آن اقدام کنید. همانطور که گفته شد، محدودیت خاصی برای انتخاب خودروهای متداول بازار وجود ندارد. کافی‌ست به صفحه خرید خودرو مراجعه کنید و فیلتر خرید اقساطی را فعال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.