اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

راه‌اندازی سرویس کارشناسی خودرو و فروش سفارشی کارنامه در کرج

به نظرتان خرید و فروش خودرو فرایند دشواری است؟ باید بگوییم خیر. دست‌کم با ورود کارنامه به میدان و ارائه سرویس‌هایی مانند کارشناسی خودرو و فروش سفارشی دیگر هیچ معامله خودرویی پیچیده، کُند یا سخت نخواهد بود. فروشندگان به‌کمک سرویس فروش سفارشی به‌سادگی خودروهای خود را می‌فروشند و خریداران هم از سرویس کارشناسی خودرو کمک می‌گیرند و به پای میز معامله می‌روند. کارنامه در حال راه‌اندازی این خدمات در شهرهای مختلف ایران است. راه‌اندازی این دو خدمت در کرج به کرجی‌های عزیز کمک می‌کند که بی‌دغدغه خودروهای‌شان را معامله کنند. حالا بیایید تا با این سرویس‌ها بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با سرویس کارشناسی خودرو در کرج

در کرج زندگی می‌کنید و قصد خرید خودرو دارید؟ لازم نیست که هیچ‌گونه نگرانی و دلهره به خودتان راه بدهید. تیم کارنامه به شما کمک می‌کند که این فرآیند را به‌سادگی به نتیجه برسانید. کارشناسان تیم کارنامه می‌توانند خودرو را در بیش از ۴۳۰ نقطه کارشناسی و بررسی کنند و با نگاهی تخصصی از وضعیت ظاهر و بدنه، اسناد و مدارک حقوقی وسیله و بخش‌های فنی‌اش سر دربیاورند. متخصصان کارنامه از قیمت‌ها هم باخبرند و به شما کمک می‌کنند که ضمن بررسی دقیق وضعیت کیفی خودرو، گزینه موردنظرتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

حتما بخوانید: نحوه تشخیص دستکاری کیلومتر ماشین

مزایای استفاده از سرویس کارشناسی خودروی کرج

باید بدانید سرویس کارشناسی خودرویی که در کرج ارائه می‌شود، مزایای چشم‌گیری برای‌تان به‌همراه دارد. برای نمونه به موارد زیر دقت کنید:

  •       کارشناسان کارنامه دارای تجربه علمی و عملی بالایی هستند و زیر نظر اساتید در آکادمی دانشگاه شریف آموزش دیده و امتحان شده‌اند. پس نظر کارشناسی‌شان قابل‌اعتماد است.
  •       علاوه بر بخش‌های فنی و ظاهری خودرو، اعضای تیم کارشناسی به بررسی مدارک و اسناد مربوط به خودرو هم می‌پردازند. پس استفاده از این سرویس خیال‌تان را بابت صحت مدارک وسیله نقلیه نیز راحت می‌کند.
  •       با کمک‌گرفتن از سرویس کارشناسی خودرو در کرج، هیچ فروشنده‌ای نمی‌تواند قیمتی نامعقول و غیرمنصفانه برای فروش خودرو به شما در نظر بگیرد. چون کارشناسان کارنامه با اشراف به بازار کشور و داده‌هایی که از شریک تجاری‌ خود یعنی سایت دیوار در دست دارند از روند صحیح قیمت‌گذاری کاملا باخبرند و در این زمینه نیز به شما مشاوره درست می‌دهند.

آشنایی با سرویس فروش سفارشی در کرج

ساکنان کرج برای فروش خودرو هم می‌توانند روی خدمات کارنامه حساب کنند. کافی است که با تیم کارنامه تماس بگیرند و درخواست فروش سفارشی خود را ثبت کنند. بعد از ثبت درخواست کارشناسان خبره کارنامه وضعیت خودرو را بررسی کرده و با توجه به آن یک بازه قیمتی به فروشنده پیشنهاد می‌دهند. پس از به توافق‌رسیدن فروشنده و تیم کارشناسی درباره قیمت، خودرو آگهی می‌شود. از اینجا به‌بعد را هم خود کارشناسان مدیریت خواهند کرد و دیگر هیچ زحمت و اقدامی به گردن فروشنده نخواهد بود. در واقع، با ثبت درخواست سرویس فروش سفارشی فرآیند فروختن وسیله نقلیه خود را به کارشناسانی کاربلد واگذار خواهید کرد که در مدیریت مذاکره و معامله با خریداران خبره هستند.

مزایای استفاده از سرویس فروش سفارشی کرج

برای فروش خودروی خود در کرج نگرانی و دغدغه نداشته باشید. مزایای استفاده از سرویس فروش سفارشی در کرج بسیار قابل‌توجه است:

  •       بعد از سپردن امر فروش به کارشناسان کارنامه دیگر نیازی به پاسخ‌دادن به تماس‌های خریداران احتمالی نخواهید داشت. آنها از جانب شما با تمام مشتریان صحبت کرده و روند معامله را به سمت فروش مدیریت می‌کنند. پس آرامش خواهید داشت و تلفن‌تان مدام زنگ نخواهد خورد.
  •       کارشناسانی که از جانب‌تان وارد فرایند فروش می‌شوند، اطلاعات دقیق و تخصصی درباره وضعیت خودرو دارند و راحت‌تر از شما می‌توانند به پرسش‌های مشتریان پاسخ بدهند. مشتریان هم در مواجهه با فردی خبره و کاربلد سریع‌تر درباره تصمیم‌گیری برای خرید متقاعد می‌شوند.
  •       کارشناسان کارنامه خودروی شما را در عرض یک هفته به فروش می‌رسانند. آنها کمیسیونی دریافت نمی‌کنند و بنا به تجربه و تخصصی که دارند، به‌سادگی و سرعت می‌توانند خریداران احتمالی را برای بازدید ماشین بیاورند و با آنها به توافق نهایی برسند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید خودرو دست دوم و آنچه باید بدانید

شیوه استفاده از سرویس‌های کارنامه

در صورتی که در کرج زندگی می‌کنید و می‌خواهید از سرویس کارشناسی خودروی کارنامه استفاده کنید، دو راه پیش روی‌تان است. یا از طریق سایت درخواست‌تان را برای سرویس کارشناسی ثبت کنید یا با شماره ۰۲۱۷۹۲۳۷ تماس بگیرید. بعد از اینکه درخواست‌تان ثبت شد، ۳۰ دقیقه هم طول نخواهد کشید که از سوی مجموعه کارنامه با شما تماس گرفته شده و برای بررسی و بازدید خودرو هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. این بررسی حدود ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید.

برای درخواست سرویس فروش سفارشی هم باید روندی مشابه را طی کنید؛‌ یعنی یا به سایت مراجعه نمایید یا از طریق تماس تلفنی با شماره‌ای که گفته شد، درخواست استفاده از سرویس فروش سفارشی در کرج را ثبت نمایید. کارشناسان کارنامه در کمتر از ۱۰ دقیقه به درخواست‌تان پاسخ خواهند داد و با شما برای بازدید از خودرو و تهیه گزارش از وضعیت آن و مراحل دیگر هماهنگی انجام می‌دهند. همان‌طور که می‌بینید، دغدغه‌ها و زحماتی که روش‌های دیگر خرید و فروش خودرو به شما تحمیل می‌کنند، با وجود استفاده از سرویس‌های کارنامه در کرج دیگر معنایی نخواهند داشت.

هیچ نگرانی و شبهه‌ای در مسیر استفاده از خدمات کارنامه وجود ندارد. چرا؟‌ چون در جایگاه خریدار شما از وضعیت خودرو کاملا باخبر خواهید بود و در جایگاه فروشنده هم توافقات لازم برای قیمت‌گذاری و روند پیش‌برد فروش را کارشناس انجام می‌دهد. پس مسیری مشخص و قابل‌اعتماد در استفاده از هر دو سرویس پیش روی‌تان خواهد بود.

در آخر

کارنامه در کرج، راه معاملات خودرو را باز و ساده کرده است. خریداران و فروشندگان با اتکا و اعتماد به مرجعی که کارشناس و کاربلد است، پا به میدان معامله می‌گذارند و مسیر خرید و فروش را ساده و سریع پیش می‌برند. البته پیش‌بردن این مسیر به‌عهده کارشناسان است و خریدار یا فروشنده می‌تواند در کمال آرامش فقط فرآیند معامله را به انجام رساند . چه چیزی از این بهتر؟

/blog/car-inspection-karaj/amp/
آشنایی با کارنامه
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (1)
نظر بدهید
  • mohammad hasani

    با سلام و خسته نباشید
    مهدی حسنی هستم
    یه باگی در سطح API سرویس کارنامه در بخش لاگین به وجود آمده
    اگر مایل بودید بیشتر بدونید با ایمیل یا شماره من در ارتباط باشید
    ۰۹۰۳۵۳۰۹۱۲۰
    m789219@gmail.com