اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

راه‌اندازی سرویس کارشناسی خودرو و فروش سفارشی خودرو در رشت

قصد خرید و فروش خودرو در  شهر زیبای رشت را دارید؟ از ضررکردن می‌ترسید؟ حق دارید. معامله خودرو کار چندان ساده‌ای نیست. اما به‌کمک خدماتی که تیم کارنامه ارائه می‌کنند، تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌های‌تان کنار خواهد رفت. کارنامه در نقاط مختلف ایران از جمله شیراز، مشهد، تهران، اصفهان و…، سرویس‌های کارشناسی خودرو و فروش سفارشی را ارائه می‌کند. حالا هم که نوبت به شهر رشت رسیده است. پس جای نگرانی برای ساکنان این شهر وجود نخواهد داشت.

کارشناسی خودور در رشت چه خدماتی ارائه می‌کند؟

اگر در شهر رشت زندگی می‌کنید و می‌خواهید خودرویی کارکرده خریداری کنید، تیم کارنامه در کنارتان خواهد بود تا در این مسیر، امن و مطمئن قدم بردارید. کارشناسان کارنامه حرفه‌ای و متخصص هستند و می‌توانند خودروی موردنظرتان را به‌دقت بررسی کنند. در سرویس کارشناسی خودروی کارنامه، هر خودرو از ۴۳۵ نقطه مختلف بررسی می‌شود. این نگاه و نقد کارشناسی شامل بدنه، قطعات داخلی و البته مدارک و اسناد وسیله نقلیه است.

علاوه بر این‌ها، کارنامه می‌تواند قیمت‌ درستی روی خودرویی که قصد خریدش را دارید، بگذارد تا وسیله‌ای را به قیمتی گران‌تر از ارزش واقعی‌اش خریداری نکنید. کارشناسان کارنامه با شناخت بازار، در دست‌داشتن داده‌هایی که از شریک تجاری‌شان یعنی سایت معروف دیوار در دست دارند و داده‌هایی از مراکز تعویض پلاک، قیمت‌‌گذاری دقیقی درباره خودروهای مختلف پیشنهاد می‌دهند.

حتما بخوانید: نحوه تشخیص دستکاری کیلومتر ماشین

روندی که در سرویس کارشناسی خودرو در شهر رشت طی می‌شود از سوی کارنامه تضمین‌شده است. چطور؟ اگر کارشناسان کارنامه در ارزیابی‌های خود دچار اشتباه شوند و خسارتی بابت توصیه‌های اشتباه‌شان به خریدار وارد کنند، کارنامه به میان می‌آید و تا سقف ۲۰ میلیون تومان ضرر واردشده را جبران می‌کند.

کارشناسان کارنامه کاملا حرفه‌ای هستند. این افراد در آکادمی دانشگاه صنعتی‌شریف، دوره‌های تخصصی کارشناسی را گذرانده‌اند و از نظر تئوری و عملی اطلاعات جامعی درباره خودروها دارند. آنها آزمون‌های خود را نزد اساتید خبره آکادمی کارنامه پس داده‌اند. به‌همین خاطر برای استفاده از سرویس کارشناسی خودرو در رشت می‌توانید کاملا به آنها اعتماد کنید.

مزایای استفاده از سرویس کارشناسی خودرو در رشت

سرویس کارشناشی خودرو در رشت می‌خواهد سردرگمی‌های ناشی از تصمیم‌گیری برای خرید خودروی کارکرده را از بین ببرد. استفاده از این سرویس مزایای زیادی دارد:

۱. مکانیک‌ها هم کار بررسی و کارشناسی خودرو را انجام می‌دهند اما از میان آنها، تعداد کسانی که به تمام ابعاد بررسی خودرو مسلط باشند، چندان زیاد نیست. شناخت مقوله قیمت‌گذاری در کنار بررسی ابعاد فنی و ظاهری خودرو و البته نظارت بر اعتبار اسناد و مدارکِ مرتبط با وسیله، چیزی است که از عهده افراد کاربلد و باتجربه برمی‌آید. کارشناسان تعلیم‌دیده کارنامه به‌سادگی به تمام این زمینه‌ها مسلط‌ هستند و شما را در خریدی امن و مطمئن یاری می‌کنند.

۲. موضوع قیمت در هر معامله‌ای از ارکان حیاتی مذاکره است. کارشناسان کارنامه با شناخت کافی از بازار خرید و فروش خودرو و در دست‌داشتن داده‌هایی که از مراجعی مانند سایت دیوار و مراکز تعویض پلاک خودرو به دست می‌آورند، به‌سادگی می‌توانند قیمت مناسب وسیله موردنظرتان را تعیین کنند. پس اگر قصد خرید خودرو در رشت را دارید، کارنامه از متضررشدن‌تان در این مسیر جلوگیری خواهد کرد.

۳. دشواری برنامه‌ریزی زمانی برای رسیدگی به امور مربوط به خرید ماشین نیز معضل دیگری است. مثلا اینکه بتوانید فروشنده را راضی کنید تا از این سر شهر به آن سر شهر بیاید و خودرویش را نزد مکانیک معتمدی که شما سراغ دارید بیاورد، کاری سخت وانرژی‌بر است. اما استفاده از سرویس کارشناسی خودرو در رشت برای‌تان هیچ زحمت و دردسری ندارد، زمانی از شما نمی‌گیرد و در مسیری کاملا ساده و سریع پیش می‌رود.

سرویس فروش سفارشی خودرو در رشت چیست؟

اگر در شهر رشت هستید و می‌خواهید خودروی‌تان را بفروشید، بازهم کارنامه در کنارتان خواهد بود. کافی است، فرایند فروش را به کارشناسانی بسپارید که با بررسی وضعیت خودروی‌تان می‌توانند در کمترین زمان ممکن، مشتریانی مناسب برای‌تان پیدا کنند و معامله‌ای سودآور را رقم بزنند. کارشناسان در سرویس فروش سفارشی خودرو بعد از توافق بر سر قیمت‌گذاری با شما، اموری مانند پاسخ‌دادن به تماس مشتریان، مذاکره با آنها و کارهای مختلف را پیش می‌برند. کارشناسان فروش سفارشی به پیش‌برد روند معامله فروش خودرو مسلط‌اند و می‌توانند مشتریان بالقوه‌ای که احتمال خریدشان بیشتر است را به‌خوبی شناسایی کنند. چندگزینه‌ای که احتمال خریدشان بالاتر است، از سوی کارشناسان کارنامه انتخاب می‌شوند و از خودرو بازدید می‌کنند. در صورت توافق هم معامله نهایی شکل می‌گیرد. کنترل و به سرانجام‌ رساندن تمام این امور با توافق شما و به دست کارشناسان انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: ۱۵ اشتباه رایجی که به سلامت ماشین‌تان ضربه می‌زند

مزایای استفاده از سرویس فروش سفارشی خودرو در رشت

مزایای سرویس فروش سفارشی هم بسیار است. از همه مهم‌تر، این است که خیال‌تان را در مدیریت و کنترل فرایند فروش کاملا راحت می‌کند. به این مزایا دقت کنید:

۱. با استفاده از سرویس فروش سفارشی در رشت دیگر نیازی به پاسخ‌گویی به تماس‌های مختلف مشتریان برای فروش خودرو نخواهید داشت. کارشناسان کارنامه مسئولیت این امر را به‌عهده می‌گیرند. در نهایت این امر، در وقت و انرژی شما تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌شود.

۲. کارشناسان کارنامه به امور مختلف مرتبط با خودرو کاملا مسلط هستند و بهتر از شما می‌توانند به پرسش‌های مشتریان پاسخ بدهند و آنها را متقاعد کنند. مشتریان نیز به صحبت‌های فردی خبره و کارشناس بیشتر از شما اعتماد دارند و به همین‌خاطر معاملات با حضور کارشناسان کارنامه ظرف مدت کوتاهی به نتیجه می‌رسد.

چطور از سرویس‌های کارنامه استفاده کنید؟

اگر در شهر رشت هستید و می‌خواهید از سرویس کارشناسی خودرو استفاده کنید، مسیر ساده‌ای پیش روی‌تان است. کاری که باید انجام بدهید، تماس‌گرفتن با این شماره تلفن ۰۲۱۷۹۲۳۷ و ثبت درخواست‌تان است. البته راه دیگری هم وجود دارد. شما می‌توانید درخواست‌تان را در وبسایت کارنامه نیز به ثبت برسانید. ظرف ۳۰ دقیقه از طرف کارنامه با شما تماس گرفته خواهد شد و برای ارزیابی خودروی‌ موردنظرتان که ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، هماهنگی‌های لازم با شما صورت می‌گیرد.

برای درخواست استفاده از سرویس فروش سفارشی در رشت هم باید مسیری مشابه را طی کنید و از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به سایت کارنامه، درخواست‌تان را به ثبت برسانید. در حدود ۱۰ دقیقه بعد از ثبت و ارائه درخواست، از سوی کارنامه برای هماهنگی‌های لازم جهت بازدید از خودرو با شما تماس گرفته خواهد شد. بعد از بازدید از خودرو و تنظیم گزارشی درباره وضعیت آن از سوی کارشناسان و به توافق‌رسیدن بر سر قیمت فروش با شما، فرایند فروش آغاز می‌شود. تمام امور تا رسیدن به نقطه نهایی معامله را کارشناسان کارنامه انجام می‌دهند و شما فقط در مراحل نهایی کار حاضر خواهید شد. معمولا کارنامه‌ای‌ها خودرو را در ظرف یک هفته یا کمتر برای‌تان می‌فروشند.

باوجود خدمات کارنامه به‌سادگی می‌توانید در رشت و شهرهای دیگری که مجهز به این سرویس هستند، خودرو معامله کنید. بنابراین دیگر دغدغه‌های رایج در هنگام خرید یا فروش با شما نخواهد بود.

/blog/car-inspection-rasht/amp/
آشنایی با کارنامه
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (6)
نظر بدهید
  • مصطفی

    سلام
    آیا شما برگه کارشناسی خودرو هم میدید؟
    یعنی برگه ای می دید که نشون بده این ماشین این مشکلات رو داره اگر مشکل دیگه ای بود من بتونم از شما شکایت کنم؟

    • منوچهر

      درود بر شما وقت بخیر
      بله.
      سپاس از دلگرمیتون لطفا ما رو همراهی کنید.

  • نوید

    سلام… من میخام تندر ۹۰ اتومات َسال ۹۸ بخرم هزینه کارشناسی کامل چقدره؟ واینکه صاحب ماشین باید ماشین را بیاره محل کارشناسی شما یا خودتان میاین محلی که صاحب ماشین هستش؟

    • منوچهر

      درود بر شما وقت بخیر
      به سایت کارنامه مراجعه نمایید خدمات کارشناسی ما در محل میباشد.
      سپاس از دلگرمیتون لطفا ما رو همراهی کنید.

  • محمدرضا

    در شهر رشت کارشناس ندارید

    • منوچهر

      سلام وقتتون بخیر
      در حال حاضر خیر.
      امیدوارم براتون مفید بوده باشه ، لطفا در کنارمون بمونید و ما رو همراهی کنید.