پیگیری خودرو ثبت نامی ایران خودرو به‌صورت تصویری و گام‌به‌گام

60 277,997

ایران‌خودرو در سال‌های اخیر سامانه‌ای برای ثبت‌نام و پیگیری خودرو راه‌اندازی کرده است. با مراجعه به این سامانه می‌توانید در بخش فروش محصولات، از وضعیت خودرویی که خریده‌اید، استعلام بگیرید. در این مقاله به معرفی سامانه پیگیری خودرو ایران خودرو می‌پردازیم و مراحل ثبت‌نام در این سایت را به‌صورت تصویری بررسی می‌کنیم.

معرفی سایت پیگیری خودرو ایران خودرو

سایت ایران خودرو خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات، پیگیری خودروی خریداری‌شده از این شرکت است. برای این کار می‌توانید به آدرس اینترنتی https://customer.ikco.ir مراجعه کنید.

با مراجعه به این سامانه می‌توانید به لیست قیمت محصولات ایران‌خودرو، راهنمای خریداران، استعلام وضعیت زمان تحویل، لیست نمایندگی‌ها در سراسر کشور و بخش ارتباط با مشتری هم دسترسی داشته باشید.

راهنمای ورود به سایت ایران خودرو

افرادی که شرایط لازم برای ثبت‌نام خودرو را دارند، می‌توانند از طریق سایت ایران‌خودرو اقدام به خرید خودرو کنند. حتی اگر فقط می‌خواهید استعلام قیمتی از محصولات ایران خودرو داشته باشید هم باید به این سایت مراجعه کنید.

در ادامه مراحل ورود به سایت را بررسی کرده‌ایم.

  1. به آدرس https://customer.ikco.ir/ مراجعه کنید.
  2. در صفحه اصلی سایت، دکمه قرمز رنگ «میز خدمت» را می‌بینید؛ روی آن کلیک کنید.

پیگیری خودروی ثبت نامی از ایران خودرو

۳. با فشردن دکمه میز خدمت، به صفحه ورود به سامانه به آدرس https://customerpanel.ikco.ir/ هدایت می‌شوید. در این صفحه نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید.

ورو به میز خدمت مشتری پیگیری خودرو ایران خودرو

توجه: در این مرحله باید نام کاربری و رمز عبوری را که در زمان خرید خودرو انتخاب کرده‌اید، وارد کنید. اگر هنوز در سایت ثبت‌نام نکرده‌اید، مراحلی را که در ادامه آمده است دنبال کنید.

promotion banner

نحوه ثبت‌نام در سامانه ایران‌خودرو

  1. به آدرس https://esale.ikco.ir/#!/customer/secondRegister مراجعه کنید.
  2. در این صفحه از شما کد ملی را می‌پرسد. کد ملی خود را به‌صورت کامل و بدون خط تیره در کادر وارد کنید و روی دکمه «جستجو» بزنید.

نحوه ثبت نام در سامانه ایران خودرو و پیگیری خودرو

۳. در این مرحله، فرم اطلاعات هویتی و حساب بانکی‌تان را به‌طور کامل پر کنید.

ثبت نام و پر کردن فرم اطلاعات ایران خودرو برای پیگیری خودرو

۴. با تکمیل این فرم، فرایند عضویت شما به پایان می‌رسد. با وارد کردن نام کاربری (کد ملی‌تان) و رمز عبور در سامانه ایران‌خودرو می‌توانید وارد «میز خدمت» شوید.

پس از ورود به سامانه می‌توانید با هریک از روش‌های زیر محصول خریداری‌شده خود را برای تحویل پیگیری کنید.

نحوه پیگیری خودرو ایران خودرو با شماره پیگیری

چه خودروی خود را نقدی خریده باشید، چه به‌صورت پیش‌فروش یا قرعه‌کشی، با روش زیر می‌توانید نسبت به پیگیری زمان تحویل آن اقدام کنید:

  1. به آدرس https://customer.ikco.ir/ بروید و روی گزینه «میز خدمت» کلیک کنید.
  2. اطلاعات نام کاربری (که همان کد ملی‌تان است) و رمز عبور انتخابی خود را در زمان ثبت‌نام را وارد کنید.
  3. به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که مجموعه‌ای از خدمات را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از این طریق وضعیت تحویل خودروی خود را دنبال کنید.
اگر از طریق قرعه‌کشی اقدام به خرید خودرو کرده‌اید، می‌توانید از گزینه «واریز وجه قرعه‌کشی» هزینه را پرداخت کنید تا زمان تحویل خودرو تعیین شود.
ایران خودرو با شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ تمامی اطلاعات و جزئیات از مرحله درخواست تا تسویه را به شما اطلاع می‌دهد. از طریق همین پنل میز خدمت می‌توانید از روز و ساعت تحویل باخبر شوید.

چگونه شماره پیگیری سفارش خود را در سایت ایران خودرو پیدا کنم؟

در زمان خرید محصول، ایران‌خودرو یک شماره پیگیری به شما می‌دهد که با آن می‌توانید خرید خود را پیگیری کنید. بنابراین این شماره را یادداشت کنید و همراه خود داشته باشید. اما اگر آن را گم کردید چه؟

در این ادامه به‌صورت تصویری و گام‌به‌گام مراحل بازیابی شماره پیگیری را بررسی کرده‌ایم.

  1. به آدرس https://esale.ikco.ir/ بروید.
  2. روی دکمه ورود کاربر کلیک کنید.
  3. نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.
  4. پس از ورود، روی گزینه «استعلام وضعیت قرعه‌کشی» بزنید.

پیگیری و استعلام وضعیت قرعه کشی ایران خودرو

۵. به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که اطلاعات مربوط به هر مرحله فروش را در ستون‌های مختلف می‌بینید. در ستون شماره پیگیری، می‌توانید کد پیگیری ثبت‌نام را ببینید.

نحوه پیدا کردن شماره پیگیری ایران خودرو

کد پیگیری یک عدد ۷ رقمی است. این کد با شماره ردیف برندگان شروع می‌شود.

پیگیری خودرو ثبت نامی ایران خودرو با شماره ردیف قرارداد

برای نهایی شدن خرید محصولات ایران خودرو باید اطلاعات فردی و بانکی را در سامانه ثبت کنید.

پس از تکمیل ثبت‌نام، علاوه بر کد پیگیری، شماره قرارداد هم به شما داده می‌شود که برای پیگیری تحویل خودرو به آنها نیاز خواهید داشت.

برای پیگیری خودرو با شماره ردیف قرارداد، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. به آدرس https://customer.ikco.ir/ بروید.
  2. روی گزینه «میز خدمت» کلیک کنید.
  3. به بخش «مدیریت قراردادها» بروید.

در این بخش به اطلاعاتی همچون کد بخشنامه، نوع فروش محصول، تاریخ شرکت، نوع خودرو، شماره پیگیری، وضعیت، عملیات و شماره قرارداد دسترسی خواهید داشت.

پیگیری خودرو ایران خودرو با کد ملی

در زمان ثبت‌نام در سایت ایران خودرو باید اطلاعات کد ملی را وارد و رمز عبوری برای دسترسی به سامانه انتخاب کنید. بنابراین در زمان ورود به میز خدمت، از شما کد ملی را به‌عنوان نام کاربری می‌خواهد. پس به‌راحتی با کد ملی خود می‌توانید وارد سامانه شوید.

در صورت آماده شدن خودرو برای تحویل، از طریق شماره تلفن ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ به شما اطلاع داده خواهد شد. پس از دریافت این پیام باید به سامانه ایران‌خودرو مراجعه کنید و روز و ساعت تحویل حضوری را رزرو کنید.

پیگیری خودروی خریداری‌شده در قرعه‌کشی و پیش‌فروش ایران خودرو

شما می‌توانید محصولات ایران‌خودرو را به‌صورت نقدی یا پیش‌فروش که گاهی به‌صورت قرعه‌کشی برگزار می‌شود، خریداری کنید. روند کلی به این صورت است که باید به بخش مشتریان سایت ایران خودرو به آدرس customer.ikco.ir مراجعه کنید و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید. پس از انجام قرعه‌کشی باید از طریق همین سامانه، نتیجه قرعه‌کشی را بررسی کنید.

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سامانه ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ بروید و وارد حساب کاربری‌تان شوید.
  2. روی دکمه «میزکار» کلیک کنید تا صفحه موردنظر باز شود.
  3. از میان خدمات ارائه شده، گزینه «استعلام وضعیت قرعه‌کشی» را انتخاب کنید.
  4. در ستون وصعیت می‌توانید ببینید که در قرعه‌کشی برنده شده‌اید یا نه.

استعلام وضعیت قرعه کشی ایران خودرو

در صورتی که نام شما در لیست برندگان قرار داشته باشد، می‌توانید از طریق همین سامانه سایر مراحل همچون پرداخت مبلغ خودرو، پیگیری کارت خودرو، برگ سبز و هرآنچه را که برای تحویل خودرو باید انجام دهید، دنبال کنید. در نهایت، برای تحویل خودرو باید به نمایندگی فروش ایران خودرو در شهر خود مراجعه کنید.

پیگیری خودرو در پارکینگ ایران خودرو

محصولی که از ایران‌خودرو خریده‌اید (چه از طریق فروش نقدی و چه از طریق پیش‌فروش و قرعه‌کشی)، باید با تریلی‌های باری به نمایندگی شهرتان ارسال شوند. معمولا آماده‌سازی خودرو یک تا دو ماه طول می‌کشد. اما گاهی‌اوقات به‌دلیل نبودِ وسیله حمل‌ونقل، ماشین‌ها در پارکینگ می‌مانند. در این صورت ایران‌خودرو با ارسال پیامکی شما را از وضعیت خودرو باخبر می‌کند.

در این پیامک جزئیات تحویل ازجمله مدارک شناسایی موردنیاز و … آمده است. گاهی لازم است که برای ترخیص خودروی خود، به شهر دیگری سفر کنید.

پیگیری تأخیر در تحویل خودرو

همان‌طور که گفتیم، گاهی خودرو در موعد مقرر به شما تحویل داده نمی‌شود و شاید حتی در پارکینگ ایران‌خودرو هم نباشد. در این صورت، زمانی که تاریخ تحویل قطعی مشخص شود، بنا به میزان تأخیر، درصدی از مبلغ پرداخت نهایی، به‌عنوان جریمه دیرکرد کسر می‌شود.

در این صورت هم می‌توانید از طریق سامانه customer.ikco.ir سفارش خود را پیگیری کنید.

 

سؤالات متداول

۱. چگونه می‌توانم خودرویی را که از ایران‌خودرو خریده‌ام، پیگیری کنم؟

کافی است به سامانه customer.ikco.ir مراجعه کنید و با نام کاربری که همان کد ملی است و رمزعبوری که در زمان ثبت‌نام انتخاب کرده‌اید، وارد میز خدمت مشتری شوید.

۲. آیا می‌توانم با شماره قرارداد یا کد ملی نیز پیگیری خودرو ایران خودرو را انجام دهم؟

بله، شما می‌توانید با همین اطلاعات، روند خرید تا تحویل خودرو در نمایندگی انتخابی خود را پیگیری کنید.

۳. چگونه می‌توانم به شماره پیگیری دسترسی داشته باشم؟

کافی است با کد ملی خود وارد سامانه customer.ikco.ir شوید و در بخش پیگیری وضعیت قرعه‌کشی به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر

ایران‌خودرو با راه‌اندازی سامانه آنلاین خود، نیاز به مراجعه به نمایندگی‌های خود را کم کرده است. شما می‌توانید برای ثبت نام، خرید، پیش فروش و قرعه کشی به سایت ایران‌خودرو مراجعه کنید. پس از ثبت نام و خرید نیز می‌توانید از طریق سامانه میز خدمت مشتری، موعد تحویل یا تأخیر و … را پیگیری کنید.

اگر در طی این مراحل سؤالی برایتان پیش آمده است یا تجربه‌ای از خرید و کار با سایت ایران‌خودرو دارید، می‌توانید در زیر همین صفحه در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
60 نظرات
  1. رجب داعمی اقدم
    رجب داعمی اقدم می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    لطفا بفرمایید خودروی ۲۰۷ فول اتومات که طبق قرارداد موعد تحویل خودرو ۲۸ ام اسفند ۱۴۰۱ بود و از طریق بورس کالا خرید نقدی انجام شده و کلا تسویه شده در زمان خرید اما از نمایندگی سوال می کنیم می گویند معلوم نیست هنوز ؟ لطفا در صورت مقدور بودن جواب رو بفرمایید؟

  2. عباس
    عباس می گوید

    سلام وخسته نباشید من الان ۵ماهه برنده سورن پلاس بنزینی طرح جوانی شد ه ام قرار بود ۳ماهه حتی زودتر تحویل بدن الان ۴ماهه هنوز فاکتور هم نشده کل وجه و ما به التفاوت هم پرداخت شده چرا کسی جوابگو نیست یعنی ما اینقد بد بختیم برا این قوطی کبریتا هم باید پولمونو که میدیم التماس یه عده گوسفند هم بکنیم

  3. محمود
    محمود می گوید

    با سلام و عرض ادب
    من ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ تکمیل وجه خودرو را انجام دادم. چند روز بعد تا تیک آماده برای صدور فاکتور زده شده بود. پس از چند روز این تیک برداشته شد و یک مرحله به عقب برگشت داده شد. امروز (اول مرداد ۱۴۰۲) رفتم به میز کاری سر زدم. دیدم مچددا یک مرحله به عقب رفته و تیک تکمیل وجه نیز برداشته شده است. به نمایندگی زنگ زدم و گفتن به ما مربوط نیس در میز خدمت شما چی شده.
    خواستم بدونم اولا داستان این عقب گرد چیه؟ دوما اگه به نمایندگی مربوط نیست پس به کی مربوط میشه؟
    با تشکر

    1. منوچهر
      منوچهر می گوید

      سلام وقت بخیر
      قطعا نمایندگی باید پاسخگو باشد نسبت به این مورد و شما باید در قسمت شکایات ایران خودرو این مورد رو حتما ثبت و پیگیری کنید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  4. Mashmamad
    Mashmamad می گوید

    سلام شما باید به سایت ایران خودرو بروید و قسمت واریز وجوه ومبغل مابقی رو واریز کنی همان لحظه به ادامه روند قبلی باز میگردد.

    1. منوچهر
      منوچهر می گوید

      سلام وقت بخیر
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  5. حسین محجلین
    حسین محجلین می گوید

    سلام من در تاریخ ۱۸تیر ماه تکمیل وجه کردم اما طبق قراری که در دعوتنامه ذکر شده بود که تحویل ۲۰ روز بعد از تکمیل وجه است هنوز خبری نیست. تکلیف من چیست؟

    1. منوچهر
      منوچهر می گوید

      سلام وقت بخیر
      به نمایندگیهای مجاز مراجعه نمایید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  6. علیرضا
    علیرضا می گوید

    سلام من دوماه شده تکمیل وجه دعوت نامه انجام دادم و توی سایت همون مرحله پرداخت وجه مونده و جلوتر نمیره

    1. منوچهر
      منوچهر می گوید

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه باید منتظر بمونید یا از نمایندگیهای مجاز استعلام بگیرید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  7. قلندری
    قلندری می گوید

    من تاریخ تحویلم زده ۳۱/۵/۱۴۰۲ ولی هنوز چند ماهه تو تیک مابه التفاوت مونده بیشست روژ دیگه تاریخ تحویلمه! بنظرتون کی‌میدن

    1. منوچهر
      منوچهر می گوید

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه باید منتظر بمونید یا از خودروساز و نمایندگیهای مجاز پیگیری کنید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  8. زارعی
    زارعی می گوید

    سلام و درود
    من در بهمن ماه سال گذشته ثبت نام خودرو در طرح فرسوده کردم و بعد از قرعه کشی خودرو مورد نظر که انتخاب کردم خودرو آریسان افتاد و از همان زمان تا به حال در قسمت وضعیت قرعه کشی نوشته در انتظار اسقاط و نمی دانم چرا هیچ تغییر و اطلاع از تحویل نیست

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      به نمایندگی مراجعه نمایید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  9. سام
    سام می گوید

    سلام برا من قراربود ۱۵ شهریور دعوتنامه بیاد و ۳۱ شهریور تحویل خودرو باشه.یهو ۱۴ تیر دعوتنامه اومد ینی دوماه زودتر.منم ب هزارمکافات پولو جور کردم پرداخت کردم الان ۲۵ روز میگذره هنوز تیک پرداخت مابه التفاوتم نخورده.متاسفانه باید بگم هممونو سرکار گذاشتن حداقل باید دوماه بیشتر از چیزی ک گفتن صبر کنیم.ماشین من دناتوربو ۶ دنده ست نمایندگی گفت اگه پارس یا ۲۰۷ بود ده روزه بهت تحویل میدادم ولی این یکی بیست روز طول میکشه و الان بیشتر گذشته اما هنوزبایدصبرکنم متعصفانه

    1. رضا
      رضا می گوید

      برا من ۲۰۷ هس و ۴۰ روزه منتظرم

  10. امید
    امید می گوید

    باسلام لطفا اگه کسی طرح یکپارچه تحویل ۳۱/۵تکمیل وجه کرده خودرو ۲۰۷کد۱۶چندبارپیگیری کردم میگن فاکتورنشده برای کسی برای من همین جوری یابرای شماهم تاخیردرتحویل گفتن

    1. امین
      امین می گوید

      برا من ۲۵/۵ فاکتور شد

  11. فرهاد
    فرهاد می گوید

    سلام من ۲۰ اردیبهشت تکمیل وجه کردم تا صدور فاکتور جلو رفت بعد عقب گرد دادند برکشت دومرحله عقب تر از چند جا پیگیر شدم انگار رنگ کافی ندارند خودرو ها را رنگ کنند مخصوصا مشکی ابنوس که متاسفانه دنا پلاس اتومات ما هم ابنوس است این مطلب را نمایندگی به من گفتند موعد تحویل من خرداد بود شد ۲۱ تیر هنوز روز موعود نرسیده. سپاس

  12. مشتری
    مشتری می گوید

    چرا خودرو رو به موقع تحویل نمیدید؟
    زمان واریز وجه که خوب تاریخ رو نگاه میکنید
    موقع تحویل خودرو به مشتری هم چشماتون همینقدر قوی باشه
    انصاف هم خوب چیزیه

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه این مشکل از طرف خودروساز وجود داره و ارتباطی به کارنامه ندارد.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  13. Tahaa
    Tahaa می گوید

    سلام ببخشید من ثبت نام کردم داخل ایران خودرو میز خدمت مشتری زده بود ۳۱ شهریور تحویل میدن ولی بعد چند روز زده ۱۲ مهر
    دوباره رفتم تو سایت زده ۱۶ مهر تحویل میدن ما باید چیکار کنیم

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه چاره ای نیست جز انتظار و هیچ کاری از هیچ کسی برنمیاد.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  14. جواد
    جواد می گوید

    سلام موعد تحویل خودروی من آخر تیر بوده امروز رفتم نمایندگی میگن شرکت قطعه نداره برو دو ماه دیگه بیا
    چطوری میشه مبلغ تکمیلی حدود ۵۰۰میلیون من باید چهار ماه ازش بگذره تا من بخوام خودروی خودمو بگیرم.سود این چهار ماه حدود ۳۷ت میشه

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه این مشکل از سمت خودرو ساز وجود داره و کاریش نمیشه کرد امیدوارم زودتر این مشکلتون هم حل بشه.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  15. علیرضا
    علیرضا می گوید

    سلام من پارس سفارشی تابستان ۴۰۲ اسمم دراومد واسم طرح تبدیل زدن بخاطر اختلاف قیمت بالا نتونستم طرح تبدیل بزنم الانم نزدیک دوماه شددیگه خبری نشد چطوری میشه پیگیرش شد ممنونم اگه راهنمایی کنید

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      از سامانه و نمایندگیهای مجاز باید پیگیری کنید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  16. سیامک
    سیامک می گوید

    آقا امید من هم ماشینم ۲۰۷ و طرح یکپارچه هست تحویل هم مثل شما ۳۱ مرداد قرار بود تحویل بدن ولی گفتن شهریور تحویل میدن ولی روزش مشخص نیست
    من این پیامو گزاشتم ک نگران نباشی کلا این ۲۰۷ ب مشکل خورده توی تحویل

  17. اسمعیل ذبیح پور
    اسمعیل ذبیح پور می گوید

    با سلام من سورن تاکسی دارم میگیرم تو طرح فرسوده مرحله تایید حسابداری انجام شد الان باید پلاک بشه تا بیاد نمایندگی …چندروز این مرحله پلاک طول میکشه؟با تشکر

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      معمولا تا ۲۰ روز کاری.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  18. هومن
    هومن می گوید

    سلام من چطوری میتوانم متوجه شوم که آخرین خودرو تحویلی بنده چه سالی و از چه شرکتی بوده آخه از شرکت های مختلفی خرید داشتم میخوام بدونم میتونم در طرح های فروش آینده ایران خودرو یا سایپا شرکت کنم با توجه به محدودیت خرید چهار ساله با تشکر

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      باید از نمایندگی هایی که قبلا خودرو خرید کردید استعلام بگیرید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  19. مجید
    مجید می گوید

    سلام آقای امیدو سیامک…من هم ۲۰۷ طرح یکپارچه با موعد تحویل ۵/۳۱هستم…تا ب امروز ۱۸شهریور هیچ خبری نیس.تو میز خدمت مشتری این دو ماهه و اندی هنوز تو تیک پرداخت ماالتفاوت مونده و هیچ تغییری نمیکنه.با اینکه کل وجه رو ۳/۳۱ پرداخت کردم..نمایندگی ام پاسخگو نیس.لطفا بنویسید اینجا شما ب کجا رسیدید

  20. حمیده
    حمیده می گوید

    سلام من ۲۴ شهریور پارسال ثبت‌نام کردم ۱۸ مرداد هم تکمیل وجه انجام دادم موعد تحویل ۳۱تیر بوده بانمایندگی تماس گرفتم خیلی خشک و بداخلاق میگه یک ماه دیگه تاکی منتظر باشم یکی به دادمون برسه

  21. محمدرضا
    محمدرضا می گوید

    سلام. ایران خودرو ۲۰۷ های پانا صفر استان قم را چرا تحویل مردم نمیده؟؟؟؟ سه هفتس فاکتور شدیم. ولی ناجا پلاک نمیکنه. در حالی که قانونه ۴۸ ساعته پلاک کنه. قرار بوده خودرو ۳ماه بدنِ هنوز ۶ماهم ندادن. نمایندگی حسینی استان قم هم که اصلا پاسخگو نیست. ممنون میشم پیگیری کنید.

  22. امیر
    امیر می گوید

    درود به شما
    اینکه تو قرار داد مینویسند ۴۵ روز پس از تکمیل وجه منظورشون ۴۵ روز معمولی هست یا کاری ؟

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      ۴۵ روز کاری .
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  23. امیر
    امیر می گوید

    سلام خوورو من ۶.۱۱ فاکتور وپلاک توی میز مشتری ۶.۱۸شده است و الان خبری نیست از نماینگی میپرسیم میگن قطار فرستادن الانم میگن تا یکشنبه تعطیل هست راه اهن چرا پیام گرفتن حضوری نفرستادن

  24. Mohammad
    Mohammad می گوید

    سلام من طرح یکپارچه ثبت نام کردم ۲۰۷ تحویل زمستان تا الان هم پیام واریز وجه نیومده چه کاری باید کنم ؟

  25. محمد
    محمد می گوید

    سلام من در طرح فروش یکپارچه ۲۰۷ نوشتم موعد تحویل زمستات ۱۴۰۲ هست ولی تا الان پیام واریز وجه نیومده چه کاری باید انجام بدم ؟

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      از سازمان فروش ایران خودرو مورد رو جویا شید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  26. مهدی یادگاری
    مهدی یادگاری می گوید

    سلام من ۱۸تیرماه دناپلاس توربو ۶دنده تکمیل وجه کردم موعدتحویل خودرو ۳۱شهریور ۱۴۰۲بود ولی هنوز تیک تکمیل وجه نخورده و هنوز پیامک تحویل خودرو یا حتی فاکتورم نشده وهیچ پیامکی واسم نیومده باید چکارکنم باتشکر

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      باید از مرکز فروش ایران خودرو مورد رو جویا شید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  27. مصطفی
    مصطفی می گوید

    بنده در مرحله اول سامانه دنا پلاس اتومات با موعد تحویل تیر ثبت‌نام کردم با اینکه تمام پول را هم گرفتند تا امروز که ۱۱ مهرماه است خبری از تحویل که هیچ فاکتور هم نشده. تماس گرفتم میگن شاید در آبان‌ فاکتور و یک ماه بعد تحویل بشه.
    متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست.

  28. محمدرضا
    محمدرضا می گوید

    تاکنون هیچیک از خودروهای ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه تحویل داده نشده، با اینکه ۳ مرتبه در سال جاری قیمت کارخانه خودرو افزایش یافته مجدداً درخواست افزایش ۳۸ درصدی کردند، مگه حقوق کارگر یا بازنشسته را هر سه ماه یکبار افزایش میدهندکه اینها هر سه ماه درخواست افزایش قیمت دارند. اگه شرکت بقول خودشون ساعتی ۳ میلیارد ضرر میده بعلت پاداشهای آنچنانی است که به مدیران خود میدهند وگرنه کارگر همون خودرساز هم سالی یکبار افزایش حقوق داره. اگه ضرر میکنید درش را ببندید تا مردم از خودروهای بی کیفیت خارجی استفاده کنند.

  29. اکبر
    اکبر می گوید

    سلام خسته نباشید من خودرو رانا پلاس تحویل ۰۲/۰۷/۲۱ تو مرحله تکمیل وجه مونده خیلی وقت هیچ تغییری نکرده تازه طرح فرسوده ثبت نام کردم و شش ماه پیش ماشینمو تحویل دادم هیچ گونه پولی هم واریز نکردن برام

  30. محمد رضا
    محمد رضا می گوید

    سلام
    من در طرح یکپارچه زمستان ۱۴۰۲ افتادم ماشین دنا پلاس توربو دستی ، منتهی هنوز اس ام اس تکمیل وجه برام نیامده، به نمایندگیها مراجعه میکنم میگن از مرداد برای زمستان ۱۴۰۲ تکمیل وجه شروع شده ،امروز و فردا برا شما هم میاد … الان ۳ ماه شده خبری نیست .
    چه باید بکنم؟

  31. Navis
    Navis می گوید

    سلام من دما شیش دنده برنده شدم با موئد تحویل زمستان ۱۴۰۲ ولی هنوز هیچ پیامک‌پیش قروش یا واریز وجه دریافت نکردم تو سایت میز کار میرم اونجا میزنه قراردادی یافت نشد چیکار کنم ؟

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      حتما برای حل مشکلتون به نمایرندگی مراجعه نمایید چون با توجه به توضیحاتتون شما اصلا خودرویی برنده نشدید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  32. سیاوش ابوعلی
    سیاوش ابوعلی می گوید

    با سلام متأسفم ازاین همه ظلمی ک این دولت ب مردمش میکنه مندناپلاس اتومات از بهمنپارسال پول دادم تیرماه هم تکمیل وجه کردم تحویل شهریور بوده الان حتی فاکتورهمنشدهتا امروز ک ۲۷مهر هستیم هیچکسم جوابگو نیس
    ماچیکارباید کنیم یا باید تاکی صبر کنیم؟

  33. شیما
    شیما می گوید

    ببخشید تحویل خوردو ما یک ماهه بود در اصل باید دهم تحویل میدادن ولی هنوز هیچ خبری نیست چرا به موقه تحویل نمیدین آخه اسیر شدیم از بی ماشینی

  34. حسن میرزایی
    حسن میرزایی می گوید

    باسلام

    من ز مان تحویل ودروی هایما اس ۵ تاریخ ۳۱ مرداد یعنی برج ۵ بوده است وتمام وجه وماوالتفاوت را پرداخت نموده الان نزدیک ۳ماه تاخیر دارد به نمایندگی شهرستان وتهران هم هرهفته زنگ میزنم ولی متاسفانه جواب قانع کنند ه ای نمی دهند واقعا ازاین بابت خانواده ام ناراحت هستند .لطفا تورا به خدا پیگیری نمایید
    با تشکر میرزایی

  35. احمد
    احمد می گوید

    سلام روز بخیر
    چرا در سامانه پیگیری محصولات ایران خودرو
    زمان تحویل تقریبا یک ماه به تعویق افتاده
    آیا این کار برای اعمال افزایش قیمت روی خودرو های تحویلی هست
    با اینکه من پیش پرداخت رو واریز کردم
    ولی پیامی جهت واریز مابقی وجه نمیاد و فقط یک ماه به موعد تحویل اضافه میشه

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      بله متاسفانه امکانش هست.
      دلیل دیگرش هم کمبود قطعات و ناقص بودن خودروها هست.
      امیدوارم زودتر شرکت ایران خودرو به تعهداتشون عمل کنه و شما خودروتون رو سر موعد تحویل بگیرید.
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  36. جودکی
    جودکی می گوید

    کسی اینجا پیگیر مشکل ما میشه یا سر کاریم؟! تاریخ تحویل خودروی من گذشته در صورتی که پول کامل پرداخت شده!

  37. س ع ی د
    س ع ی د می گوید

    با سلام من رانا پلاس برنده شدم تکمیل وجه کردم تاریخ تحویل ۳۰/۸بود
    هنوز خبری نشد تا کی باید صبر کنم
    کی تحویل میدن
    الان ک وارد پنل شدم دیدم یک تیک هم ب عقب تر اومدم جای ک جلو بریم داریم بر میگردیم 😑
    چرا تیک تکمیل وجه برداشت شد

  38. سعید
    سعید می گوید

    سلام منم همین مشکلو دارم راناپلاس در مهرماه تکمیل وجه کردن قرار بوده اخر ابان تحویل بدن / تح.یل ندادن که هیچ الان نگاه میکنم یه مرحله برگشته عقب رفته به بخش مابه تفاوت با اینکه من دوماه پیش تکمیل وجه کردم علتش چیه ؟؟؟؟؟

  39. مهران بسحاق ضیغمی
    مهران بسحاق ضیغمی می گوید

    سلام از طریق ثبت نام خودرو فرسوده برنده دنا پلاس اتومات توربو شارژ شدم واریز وجه کامل هم انجام دادم موعد تحویل ۳۰ برج ۹ بوده الان دو ماه گذشته خبری نیست میشه یکی جواب بده بگه ماشین کی ب دست ما میرسه للللللللللللللللللللللللللللللطفااااااااااااااااااااااااااااا

  40. رضا عنایت...هستم و راًضی هستم.( )
    رضا عنایت...هستم و راًضی هستم.( ) می گوید

    کسی دلیل تاخیر ایران خودرو رو میدونه و اینکه کی ماشینمون میرسه دستمون‌.پیگیریش هم نهایت یه میزخدمات هستش که اونم هیچی نمیدونه و تو مرزه فاکتور شد مونده و جام کرده و نمیره جلو.
    لطفا” پیگیر باشید.لطفا”

  41. محمدرضاخدایی
    محمدرضاخدایی می گوید

    سلام وخسته نباشید من درتاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰برنده خودروی رانا پلاس درطرح جوانی برنده شدیم و۹۰میلیون هم واریز کردیم گفتن ۹ماهه دیگه خودرو تحویل داده میشه ودرتاریخ ۱۴۰۲/۹/۱۰بقه پولو واریزکردیم توبخشنامه اومده بود ۲۰۷موتورکوچک ۴۵روزه ورانا پلاس ۷۵روزه ما ۲۰۷ثبت نام کردیم قراربود ۱۴۰۲/۱۰/۲۵تحویل بدن رفتم نمایندگی تبریز میگه قطعه ندارن یک ماه دیر میدن امروزرفتم ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ میگه ۱ماهه دیگه تحویل میدن الان من با این همه بدبختی چیکارکنم کسی هم پاسخگونیست

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.