را‌ه‌اندازی سرویس فروش سفارشی کارنامه در چند منطقه جدید

0 4,289

سرویس فروش سفارشی کارنامه در مناطق گرمدره، وردآورد، شهر قدس (قلعه حسن خان)، فردیس و ملارد شروع به فعالیت کرد. این خدمات که تاکنون فقط برای تهرانی‌ها و کرجی‌ها دردسترس بود، حالا در این مناطق جدید هم راه‌اندازی شده است.

حتما بخوانید: ۱۵ اشتباه رایجی که به سلامت ماشین‌تان ضربه می‌زند

اگر در یکی از مناطق گرمدره، وردآورد، شهر قدس (قلعه حسن خان)، فردیس و ملارد زندگی می‌کنید و قصد فروش بی‌دردسر خودروی خودتان را دارید، از این به بعد می‌توانید از خدمات فروش سفارشی کارنامه استفاده کنید. این خدمات کاملا رایگان است و شما فقط باید درخواست خودتان را در سایت کارنامه ثبت کنید.

برخلاف آنچه بیشتر افراد تصور می‌کنند، فروش خودرو نه‌تنها کار ساده‌ای نیست، بلکه پیچیدگی‌های زیادی هم دارد. به طوری که گاهی آخرش یا مجبور می‌شوید به زیر قیمت راضی شوید یا اینکه از خیر فروش ماشین‌تان بگذرید.

اما نگران نباشید سرویس فروش سفارشی کارنامه آمده تا خیالتان را از بابت فروش خودرو راحت کند.

با استفاده از خدمات فروش سفارشی کارنامه، می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. اول اینکه مسلما بسیاری از ما اطلاع دقیقی از قیمت‌های بازار نداریم و نمی‌توانیم به‌شکل تخصصی قیمت خوبی روی خودرویمان بگذاریم. نتیجه این می‌شود که یا آن‌قدر قیمت پایین می‌دهیم که به اصطلاح آتش به مال‌مان می‌زنیم، یا اینکه آن‌قدر قیمت را دست بالا می‌گیریم که هیچ‌کس فکر خریدش را هم نمی‌کند.

این در حالی است که یک کارشناس با بررسی موشکافانه ماشین، قیمت‌گذاری دقیقی را روی آن انجام می‌دهد. وقتی قیمت منصفانه باشد و مهر و امضای یک گزارش کارشناسی معتبر هم پای آن باشد، خریدار هم اعتماد می‌کند و ماشین سریع‌تر به فروش می‌رود. به همین دلیل است که کارنامه می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن خودروی شما را بفروشد. کل فرایند فروش توسط کارنامه یک تا هفت روز بیشتر طول نمی‌کشد.

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

دوم اینکه، با استفاده از این سرویس می‌توانید در وقت و انرژی خودتان صرفه‌جویی کنید. به‌جای اینکه مجبور شوید خودتان به تعداد زیادی تماس تلفنی جواب بدهید که بسیاری از آنها فقط در حد قیمت گرفتن یا تکرار همان اطلاعات درج‌شده در آگهی‌تان هستند، این کار را به کارنامه می‌سپارید.

همچنین به‌جای اینکه هر بار تعداد زیادی افراد حضوری بیایند و ماشین‌تان را بازدید کنند، کارنامه از بین تمام خریداران احتمالی دو تا چهار نفر را گلچین می‌کند و فقط همین تعداد را برای بازدید می‌فرستد. برای قیمت هم چانه‌زنی نخواهید داشت!

چطور می‌توان از خدمات فروش سفارشی کارنامه استفاده کرد؟

اگر ساکن گرمدره، وردآورد، شهر قدس (قلعه حسن خان)، فردیس و ملارد هستید، دیگر نیازی نیست برای فروش خودرویتان با کمک کارنامه به تهران مراجعه کنید. کارنامه این خدمات را در همان منطقه‌ای که هستید برایتان انجام می‌دهد. کافی است در سایت کارنامه وارد بخش فروش سفارشی شوید و درخواستتان را ثبت کنید. می‌توانید این کار را تلفنی هم انجام دهید.

پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس می‌گیرند و از خودروی شما در محل موردنظر خودتان بازدید می‌کنند. کارشناسان در عرض یک ساعت و نیم، خودرو را از ۴۳۵ نقطه بررسی و کارشناسی می‌کنند، گزارشی کامل از وضعیت آن تهیه می‌کنند و از درون و بیرون خودروی شما عکس می‌گیرند تا بتوانند بر مبنای وضعیت سلامت آن، مشتری موردنظر را پیدا کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید خودرو دست دوم و آنچه باید بدانید

در مرحله بعد، شما با کارشناسان ما روی یک بازه قیمتی توافق می‌کنید. این بازه برای این است که دستشان برای مذاکره با مشتری احتمالی باز بماند. در نهایت شما زمانی که مشتری نهایی پیدا شد، در جلسه معامله حضور پیدا می‌کنید و قولنامه دقیق و معتبری را که کارشناسان کارنامه تهیه کرده‌اند را امضا می‌کنید. به‌این‌ترتیب خودرویتان را بی‌دردسر و با بالاترین قیمت پیشنهادی ممکن خواهید فروخت، بدون اینکه از کار و زندگی‌تان بیفتید و انرژی زیادی را صرف کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.