خودروهای متخلف چهارشنبه‌سوری تا ۱۵ فروردین توقیف می‌شوند

0 1,513

با توجه به گفته‌های فرمانده نیروی انتظامی، متخلفانی که خودروی آن‌ها در چهارشنبه‌سوری امسال توقیف شود، تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده به وسیله‌نقلیه خود دسترسی نخواهند داشت.

سردار اشتری در این خصوص توضیح داد: از مردم می‌خواهیم با توجه به شیوع ویروس کرونا چهارشنبه‌سوری امسال بیش از سال‌های دیگر جانب احتیاط را رعایت کنند. پلیس در همه شهرها و محل‌هایی که مورد نظر است حضور خواهد داشت و اجازه نمی‌دهد هیچ‌گونه تجمعی برگزار شود.

گفته می‌شود برگزاری تجمع در چهارشنبه‌سوری امسال نیز همچون سال‌های پیش امری خلاف قانون تلقی شده و پلیس اجازه برگزاری هیچ تجمعی را نمی‌دهد.

پلیس اعلام کرده است چنانچه فردی بخواهد در چهارشنبه‌سوری به حقوق مردم تعدی کند به هر شکلی با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد. تصمیم ضربتی برای خودروهای متخلف چهارشنبه‌سوری گرفته شده است.

مجازات‌های قانونی متخلفان چهارشنبه‌سوری

براساس ظرفیت‌های درنظر گرفته شده در قانون پلیس با تمامی افرادی که در چهارشنبه آخر سال با اغتشاش، نظم و امنیت عمومی را برهم می‌زنند برخورد خواهد کرد. پلیس در سال‌های گذشته نیز اعلام کرده بود که برهم‌زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه‌سوری دستگیر شده و تا آخرین روز تعطیلات نوروز نیز در بازداشت خواهند ماند.

پلیس علاوه‌بر موارد فوق در خصوص راکبان و خودروسواران نیز سخت‌گیری‌های زیادی را اعمال خواهد کرد. همانطور که پیش از این نیز گفته شد متخلفاتی که خودروی آن‌ها در چهارشنبه‌سوری توقیف شود تا پایان تعطیلات ۱۵ روزه فروردین به وسیله‌نقلیه خود دسترسی نخواهند داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.