رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا: قبض جریمه خود را بلافاصله پرداخت نکنید

1 29,874

با توجه به گفته‌های رئیس پلیس ناجا بهتر است که هموطنان بلافاصله پس از دریافت قبض جریمه رانندگی آن را پرداخت نکنند و تا ۵ روز صبر کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا همچنین در خصوص پرداخت قبض جریمه گفت: «فورا پس از دریافت جریمه آن را پرداخت نکنید. حداقل ۵ روز صبر کنید تا اولین پیامک را دریافت کرده و با شناسه‌ای که در این پیامک برای شما ارسال می‌شود جریمه خود را پرداخت کنید.»

حتما بخوانید: نحوه تشخیص ماشین چپی چگونه است؟

گفتنی است که برخی از جریمه‌های ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مانند جریمه‌های الصاقی و جریمه‌های تسلیمی بعد از گذشت ۶۰ روز دو برابر می‌شود و به همین جهت نیز توصیه می‌شود که بهتر است هر چند ماه یکبار رانندگان لیستی از جرایم احتمالی رانندگی خود را تهیه کنند.

رئیس پلیس پرداخت قبض جریمه

دست‌افزار سپهر مشکلات موجود را حل خواهد کرد

سردار کمال هادیانفر در خصوص جریمه‌های دستی و الکترونیکی که توسط مامورین پلیس نوشته می‌شود و همچنین مشکلات پیرامون این جریمه‌ها توضیح داد: در حال حاضر ۶۰ درصد از جریمه‌ها به صورت الکترونیکی و ۴۰ درصد دیگر به صورت دستی اعمال قانون می‌شوند. تا زمانی که دست‌افزارهای موجود کامل نشوند چاره‌ای نیست و نمی‌توان همه جریمه‌ها را به صورت الکترونیکی اعمال قانون کرد. همین موضوع سبب ایجاد مشکلاتی شده است که امید می‌رود تا پایان سال جاری و یا حداقل اوایل سال آینده ۱۰۰ درصد حل شوند. تجهیز تمامی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به دست‌افزار سپهر مشکلات موجود را به طور کامل حل خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی
    علی می گوید

    سلام وقت بخیر جریمه هائی که برای تردد می‌آید در زمان اورژانسی رفتن به بیمارستان ودرمانگاه ودربعضی مواردگرفتن داروجهت رزمندگان مجروح شیمیائی اینان باید چکار کنم مگرچقدردرآمددارندکه جریمه تردد هم بدهند ممنون که محبت نموده بررسی میفرمائید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.