اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

بخشودگی جرایم رانندگی؛ تمدید مهلت پرداخت اصل جرایم تا دی ماه امسال

رئیس پلیس راهور ناجا خبر از بخشودگی جرایم رانندگی دوبرابر شده تا پایان سال ۹۹ داد. به این ترتیب جرایم رانندگی که معوق مانده و مشمول دوبرابری شدن شده‌اند به اصل خود بازمی‌گردند.

مصوبه مرتبط با این بخشودگی به پیشنهاد پلیس راهور به مجلس شورای اسلامی تحویل داده شده و پس از تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن اصلی مجلس از شنبه آینده اجرایی خواهد شد.

سردار سید کمال هادیانفر در این خصوص اظهار کرد: جرایم رانندگی دوبرابر شده سال ۹۹ شامل بخشودگی شده و مردم می‌توانند از چهارم اردیبهشت ماه (شنبه آینده) نسبت به پرداخت اصل این جرایم اقدام کنند. فرصت این بخشودگی تا دی‌ ماه سال جاری است و در صورت عدم پرداخت، جریمه‌ها مجددا دوبرابر خواهد شد.

گفتنی است مردم می‌توانند از طریق دفاتر پلیس +۱۰ لیست جرایم خود را دریافت کرده و به واسطه درگاه‌های بانکی به صورت حضوری و یا غیرحضوری نسبت به پرداخت اصل جرایم اقدام کنند.

لازم به یادآوری است تمامی جرایم تسلیمی یا الصاقی در سال ۹۹، دو ماه فرصت پرداخت داشته که اگر در این فرصت نسبت به تسویه آن‌ها اقدامی صورت نگرفته باشد، مشمول جریمه شده و دوبرابر شده‌اند.

بر اساس مصوبه جدید سقف جریمه مربوط با توقیف خودروها ۳ میلیون تومان خواهد بود. این سقف پیش از این یک میلیون تومان (مبلغ قبلی) بوده که با توجه به شرایط جدید تغییر کرده است.

/blog/forgiveness-doubled-driving-offenses-99/amp/
اخبار راهنمایی و رانندگی
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید