اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

استخدام تعمیرکار مکانیک؛ همراه با ۲ میلیون تومان پاداش

کارنامه؛ پلتفرم خدمات آنلاین خودرو است که خدمات کارشناسی فنی و بدنه خودرو، دستیار خرید و فروش و سرویس دوره‌ای در محل را ارائه می‌دهد. برای دریافت سرویس‌های کارنامه، با ثبت درخواست آنلاین یا تلفنی از سوی کاربران، بعد از هماهنگی و دریافت اطلاعات تکمیلی از سوی کارنامه، کارشناس مربوطه برای انجام سرویس درخواست‌شده، به آدرس موردنظر اعزام می‌شود.

سه سال از شروع به فعالیت کارنامه می‌گذرد. اولین سرویسی که کارنامه با آن فعالیت خود را آغاز کرد، کارشناسی بود و در این مدت بیش از ۲۵۰ هزار خودرو قبل از معامله، توسط کارنامه کارشناسی شده‌اند. دستیار خرید و فروش از لحظه تصمیم‌گیری تا امضای مبایعه‌نامه کنار خریدران و فروشندگان است و تمام امور مربوط به خرید و فروش نظیر درج آگهی، هماهنگی با طرف معامله و تنظیم مبایعه‌نامه را انجام می‌دهد. سرویس دوره‌ای در محل نیز به‌عنوان جدیدترین خدمت کارنامه از اوائل سال ۱۴۰۲ به لیست خدمات کارنامه اضافه شده است.

جای تعجب نیست که روزبه‌روز به تعداد درخواست‌ها و مشتریان کارنامه افزوده ‌شود. بنابراین، نیاز به تعمیرکار مکانیک و کارشناسان زبده‌ که بتوانند در این مجموعه فعالیت کنند، رو به افزایش است. در همین راستا امکان استخدام و جذب کارشناسان در کارنامه امری سیال و دائم است. کارنامه برای جذب کارشناسان جدید، طرحی را دارد که طی آن با آغاز همکاری با کارنامه، می‌توانید تا ۲ میلیون تومان پاداش دریافت کنید.

تکمیل فرم جذب کارشناس و مکانیک خودرو

استخدام کارشناس و تعمیرکار مکانیک خودرو و دریافت پاداش

اگر در زمینه‌های زیر تخصص دارد، می‌توانید با تکمیل فرم و آغاز همکاری با کارنامه، تا ۲ میلیون تومان پاداش دریافت کنید. این تخصص‌ها عبارتند از:

  • کارشناس بدنه، رنگ و فنی؛
  • کارشناس خرید و فروش؛
  • مکانیک سیار یا سرویس‌کار خودرو؛

میزان و نحوه پرداخت پاداش کارشناس فنی و مکانیک

برای جذب کارشناس تشخیص رنگ، بدنه و فنی، ۱ میلیون تومان و برای کارشناس خرید و فروش و مکانیک سیار، ۲ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است. بعد از معرفی و جذب کارشناس، ۵۰% پاداش بلافاصله برای همکار جدید واریز خواهد شد و ۵۰% دیگر، پس از گذشت یک‌ماه همکاری کارشناس با کارنامه، پرداخت خواهد شد.

تخصص پاداش ابتدای توافق پاداش بعد از یک‌ماه همکاری
کارشناس تشخیص رنگ، بدنه و فنی ۵۰۰ هزار تومان ۵۰۰ هزار تومان
کارشناس خرید و فروش خودرو ۱ میلیون تومان ۱ میلیون تومان
مکانیک سیار یا سرویس کار خودرو ۱ میلیون تومان ۱ میلیون تومان

تکمیل فرم استخدام کارشناس و مکانیک خودرو

کارنامه؛ پلتفرمی است که به دنبال ارائه خدمات باکیفیت کارشناسی خودرو، سرویس دوره‌ای و سهولت در خرید و فروش خودرو است. در همین راستا با توجه به حجم زیاد درخواست‌ها، همواره امکان همکاری با کارشناسان حوزه خودرو میسر است. پاداشی نیز برای عضویت و همچنین معرفی فرد متخصص درنظر گرفته است که می‌توانید با پر کردن فرم معرفی، از آن بهره‌مند شوید.

/blog/hiring-mechanic-repairman/amp/
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (1)
نظر بدهید
  • علی حسینی فر

    سلام و وقت بخیر.
    صفحه فرم معرفی بالا نمیاد.