افزایش ۸۸ درصدی تولید خودروهای دوگانه‌سوز

0 1,341

براساس آمارهای منتشر شده توسط وزارت صمت امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش تولید خودروهای دوگانه‌سوز هستیم. براین اساس تا پایان دی ماه بیش از ۲۸ هزار دستگاه خودرو دوگانه‌سوز تولید شده که حکایت از یک رشد ۸۸ درصدی نسبت به سال قبل است.

فروش سریع خودروی شما راحت و بی‌دردسر

افزایش تولید خودروهای دوگانه‌سوز با افزایش تقاضا برای این دست از محصولات خودروسازان همراه است. همزمان با گران‌ شدن بهای بنزین تمایل برای خرید خودروهای دوگانه‌سوزز نیز به طرز قابل‌توجهی افزایش یافته و همین موضوع خود سبب افزایش قیمت این خودروها شد. در حال حاضر نمونه‌های دوگانه‌سوز از اختلاف قیمت قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های مشابه بنزین‌سوز خود برخوردار هستند.

افزایش تولید خودروهای دوگانه‌سوز

سایپا نیز به جمع دوگانه‌سوزسازان پیوست

جالب است بدانید تا پیش از این ایران‌خودرویی‌ها محصولات خود را به صورت دوگانه‌سوز تولید می‌کردند اما در سال جاری نارنجی‌رنگ‌های جاده مخصوص نیز به این حوزه وارد شده و به نزدیک به ۳ هزار دستگاه تیبا دوگانه‌سوز تولید کردند. گفته می‌شود این تعداد تیبای دوگانه‌سوز در سایت اصلی سایپا در تهران تولید شده است.

حتما بخوانید: با بدفروش‌ترین ماشین‌های زیر ۳۰۰ میلیون آشنا شوید

ایران خودرو البته در سه سایت تولیدی خراسان، تبریز و سمنان محصولات دوگانه‌سوز خود را وارد خط تولید می‌کند. ۴۰۵، پژو پارس و سمند خودروهایی هستند که این خودروساز در سه سایت مذکور به صورت دوگانه‌سوز تولید می‌کند.

علاوه‌بر خودروسازان مذکور صنایع اتومبیل‌سازی فردا نیز که توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شود، خودروهای دوگانه‌سوز ایران خودرو را تولید و راهی بازار می‌کند.

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.