اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قسمت پنجم پارکینگ منتشر شد؛ نقد و بررسی هیوندای سوناتا YF

هیوندای سوناتا یکی از سرشناس‌ترین‌ مدل‌های هیوندای در ایران است که طرفداران بسیاری دارد. سال‌هاست که نسل‌های مختلف سوناتا جای خودشان را در بازار خودروی کشور باز کرده‌اند. هیوندای سوناتا YF نسل ششم هیوندای سوناتا به شمار می‌آید که با طراحی متفاوت و جذابش، نه فقط در ایران که در سطح جهانی خوش درخشید و شهرتی به هم زد. سوناتا وای اف در زمان خودش از بهترین سدان‌های خانوادگی دنیا بود و همین حالا هم یکی از ماشین‌های پرطرفدار بازار ایران است.

قسمت پنجم پارکینگ به بررسی هیوندای سوناتا YF اختصاص دارد، در این قسمت ابتدا به بررسی ابعاد و مشخصات فنی سوناتا وای اف می‌پردازیم، سپس نگاهی به کابین و امکانات داخلی آن می‌اندازیم و در پایان، وضعیت فنی و بدنهٔ این مدل را بر اساس کارشناسی‌ ۱۵۰ عدد سوناتا YF کارکرده زیر ذره‌بین خواهیم برد. اگر دوست دارید از کیفیت رانندگی سوناتا YF، میزان ایمنی، مصرف سوخت و وضعیت فنی و مشکلات اصلی رنگ و بدنهٔ آن باخبر شوید، این قسمت کارنامه را تماشا کنید.

 

لینک اینستاگرام

با تماشای قسمت پنجم پارکینگ اگر تصمیم گرفتید که سوناتا YF کارکردهٔ تمیز بخرید، سرویس خرید خودرو با ضمانت کارنامه را امتحان کنید، شیوه‌ای به‌روز و به‌قیمت و مطمئن برای خرید خودرو. شما می‌توانید با گشت و گذار در لیست خرید خودرو با ضمانت کارنامه، انواع مدل‌های سوناتا وای اف را مشاهده کنید. بعد از آن که تصمیمتان برای خرید یکی از سوناتاهای کارنامه قطعی شد، کارشناسان فنی کارنامه آن را در حضور شما به طور کامل بررسی می‌کنند، از رنگ و بدنه و سقف و شاسی و ستون تا وضعیت فنی و آپشن‌ها و مدارک. هر خودرویی که از کارنامه بخرید با یک گارانتی ۸۰۰ میلیونی برای تضمین گزارش فنی و بدنه همراه می‌شود تا خیالتان از همه نظر راحت باشد. گارانتی ۸۰۰ میلیونی کارنامه توسط بیمهٔ ایران تضمین می‌شود.

/blog/karnameh-parking-fifth-part/amp/
راهنمای خرید خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید