اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قسمت چهارم پارکینگ منتشر شد؛ نقد و بررسی رنو ساندروی اتوماتیک

نوبتی هم که باشد حالا دیگر نوبت رنو ساندِروی اتوماتیک است. خودرویی که در بیشتر کشورهای دنیا با برند داچیای رومانی به بازار عرضه شد، اما از آن جا که برند داچیا در ایران ناشناخته بود، با لوزی معروف رنو در بازار خودروی ایران جای خود را باز کرد. کمپانی رنو از طریق زیربرند داچیا محصولات ارزان‌قیمتش را به بازارهای جهانی ارائه می‌کند. رنو ساندرو از همان ابتدا خارج از فرانسه تولید و پخش شد و در کشورهای بسیاری مانند هند و برزیل و ترکیه به عنوان خودرویی معمولی به بازار راه یافت. ساندرو از سال ۹۴ به خط تولید پارس‌خودرو اضافه شد و تولیدش تا سال ۹۸ ادامه داشت. از سال ۹۴ تا به امروز، رنو ساندروی اتوماتیک همواره یکی از ماشین‌های خوش‌فروش بازار خودروی کشور بوده است.

به همین جهت در این قسمت از پارکینگ بر اساس آماری که از کارشناسی ۴۰۰ دستگاه ساندرو به دست آمده، وضعیت فنی، رنگ و بدنهٔ نمونه‌های کارکردهٔ این خودرو را با دقت بررسی می‌کنیم. همچنین از کیفیت ساخت، مصرف سوخت و تجربهٔ رانندگی با ساندروی اتوماتیک به شما خواهیم گفت و طراحی داخلی و مزایای و معایب ساندرو را زیر ذره‌بین خواهیم برد.

اگر می‌خواهید رنو ساندروی اتوماتیک کارکرده و سالم را به قیمت مناسب بخرید، سرویس خرید خودرو با ضمانت کارنامه پیشنهاد بدون کمیسیون و بدون دردسر ما به شماست. تمام رنو ساندروهای موجود در کارنامه، یک گارانتی ۸۰۰ میلیونی روی گزارش کارشناسی فنی و بدنه‌ خود دارند. بیمهٔ ایران این گارانتی را تضمین می‌کند.

ویدیوی زیر را ببینید تا با این مدل خودرو بیشتر آشنا شوید.

 

لینک اینستاگرام

/blog/karnameh-parking-fourth-part/amp/
راهنمای خرید خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید