اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قسمت هفتم پارکینگ منتشر شد؛ نقد و بررسی سایپا کوییک

در کارخانه‌های تولید خودروی کشورمان رسم است که هرچند وقت یک بار، دستی روی سر و روی مدل‌های قدیمیشان می‌کشند و با اسم و رسم جدید به بازاریابی برای آن‌ها می‌پردازند. کوییک سایپا هم کم و بیش همین قصه را دارد و مدل آرایش‌شدهٔ تیبا به حساب می‌آید. تیبا هم که اصل و نسبش به پراید برمی‌گردد! در این قسمت از پارکینگ با بررسی کوییک سایپا همراه ما باشید، مدلی که با وجود آپشن‌های جذاب توانسته است میان خودروهای ایرانی طرفداران زیادی پیدا کند.

در قسمت هفتم پارکینگ، بر اساس کارشناسی چند صد دستگاه کوییک، وضعیت فنی و رنگ و بدنهٔ نمونه‌های دست دوم این مدل سایپا را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. اگر دوست دارید از طراحی بدنهٔ کوییک یا تجربهٔ رانندگی این خودرو بیشتر باخبر شوید، مزایا و معایب آن را بدانید و نگاهی به طراحی کابین آن بیندازید، این قسمت از پارکینگ را از دست ندهید.

 

لینک اینستاگرام

برای خرید کوییک کارکرده و سالم دارید، نگاهی به لیست «خرید خودرو با ضمانت کارنامه» بیندازید. تمام کوییک‌های کارکردهٔ حاضر در کارنامه، یک گارانتی ۸۰۰ میلیون تومانی دارند که بر اساس گزارش کارشناسی فنی و بدنهٔ آن‌ها صادر می‌شود. بیمهٔ ایران این گارانتی را تضمین می‌کند.

/blog/karnameh-parking-seventh-part/amp/
راهنمای خرید خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید