اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قسمت ششم پارکینگ منتشر شد؛ نقد و بررسی کیا سراتو

سراتو یکی از خوش‌فروش‌ترین ماشین‌های بازار خودروی کشورمان به شمار می‌آید که از زمان ورود و تولیدش طرفداران دو آتشهٔ زیادی داشته است. سراتوی معروفی که در اغلب شهرهای ایران می‌بینیم، نسل دوم کیا سراتوی کُره‌ای به شمار می‌آید که با دو حجم موتور گوناگون و دو حالت دستی و اتوماتیک در کارخانه‌ٔ سایپا مونتاژ شد. البته همچنان سراتوهای وارداتی هم در جاده‌های کشور رفت و آمد دارند که بازارشان مانند سراتوهای سایپایی داغ نیست. سراتو که برای پر کردن جای مگان به خط تولید سایپا رفت، خودروی باکیفیتی از آب در آمد، سدانی که چه در شهر و چه جاده می‌توان روی آن حساب کرد.

در قسمت ششم پارکینگ طبق روال برنامه‌های قبل، ابتدا به بررسی ابعاد و مشخصات کیا سراتو می‌پردازیم، سپس سراغ کابین و امکانات داخلی سراتو می‌رویم و سر آخر، در مهمترین بخش، بر اساس آمار و ارقامی که از کارشناسی بیش از ۱۰۰۰ سراتوی کارکرده به دست آمده است، وضعیت فنی و رنگ و بدنهٔ نمونه‌های دست دوم این مدل کیا را با دقت بررسی می‌کنیم.

اگر دوست دارید از کیفیت رانندگی کیا سراتو، ایمنی، مصرف سوخت و وضعیت فنی و مشکلات اصلی رنگ و بدنهٔ آن باخبر شوید، این قسمت پارکینگ را از دست ندهید.

 

لینک اینستاگرام

دوست دارید سراتوی کارکرده را با خیال راحت بخرید؟ برای پیدا کردن سراتوی دست دوم سالم کافیست به لیست «خرید خودرو با ضمانت کارنامه» نگاهی بیندازید. برای اطمینان خاطر خریداران، تمام سراتوهای کارنامه یک گارانتی ۸۰۰ میلیونی دارند. پس از آن که تصمیمتان برای خرید هر کدام از سراتوهای کارنامه قطعی شد، برای اطمینان خاطر شما، کارشناس فنی ما آن خودرو را در حضور شما و به طور کامل بررسی می‌کند: از وضعیت فنی و رنگ و بدنه و سقف و ستون تا آپشن‌ها و مدارک. گارانتی۸۰۰ میلیونی کارنامه بر اساس همین گزارش کارشناسی فنی و بدنه صادر می‌شود و بیمهٔ ایران آن را تضمین می‌کند. با خرید خودرو با ضمانت ۸۰۰ میلیونی کارنامه، با خیال راحت و قیمت منصفانه به کیا سراتوی کارکردهٔ سالم برسید.

/blog/karnameh-parking-sixth-part/amp/
راهنمای خرید خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید