معرفی پارکینگ؛ برنامه نقد و بررسی خودرو

0 2,147
همه ما دوست داریم قبل از خریدن خودرو، از تاریخچه، مزایا و معایب خودرویی که قرار است بخریم، اطلاعات کافی داشته باشیم؛ و البته بعدتر، اگر خودرویی خریدیم و کسی سوالاتی درباره آن از ما پرسید، بتوانیم پاسخی مناسب و کامل به او ارائه دهیم.

برنامه پارکینگ با همین هدف ساخته شد. در وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی کارنامه، ما روزانه با پیام‌های زیادی روبه‌رو می‌شدیم که از ما می‌خواستند خودرویی خاص را بررسی یا با خودرویی دیگر مقایسه کنیم. بعد از تحلیل نظرها و پیشنهادهای کاربران و مخاطبان عزیز کارنامه، تصمیم گرفتیم که برنامه‌ای جذاب، هیجان‌انگیز و مفید با محوریت خودروهای پرطرفدار بازار بسازیم. این‌گونه بود که پروژه ساخت برنامه پارکینگ در کارنامه کلید خورد. در فصل اول برنامه پارکینگ با نقد و بررسی ۱۲ خودروی محبوب و خوش‌فروش بازار خودرو همراه شما هستیم. امیدواریم که با تماشای قسمت‌های مختلف این برنامه بتوانید در خرید خودروی آینده خود با اطمینان بیشتری قدم بردارید. برنامه پارکینگ بر اساس اطلاعات کارشناسی تعداد زیادی از خودروها، ساخته شده است. ما در برنامه پارکینگ اطلاعات مستندی به شما ارائه می‌دهیم که از حدس و گمان و شایعه به دست نیامده‌اند، بلکه محصول کارشناسی فنی و رنگ و بدنه تعداد زیادی خودروهای واقعی‌ هستند.

حین ساخت برنامه پارکینگ تلاشمان این بوده که با اجرایی جذاب و استفاده از فضای استودیویی، برنامه‌ای متفاوت با سایر برنامه‌های نقد و بررسی خودرو برای شما تهیه کنیم. در هر یک از قسمت‌های پارکینگ شما ابتدا با تاریخچه و امکانات هر خودرو آشنا می‌شوید و سپس بر اساس آمار و ارقام به‌دست‌آمده از کارشناسی‌های فنی و رنگ و بدنه، با مزایا و معایب آن خودرو به صورت مستند روبه‌رو خواهید شد.

ویدیوی زیر را ببینید تا با فضای این برنامه بیشتر آشنا شوید:

لینک اینستاگرام

برنامه پارکینگ قرار است فصل‌های دیگری هم در آینده داشته باشد. بی‌شک، پیشنهادهای شما می‌تواند به بهبود این برنامه کمک شایانی کند. ما را از نظرات مفید و راه‌گشای خود بی‌خبر نگذارید تا بتوانیم هر چه بهتر در راه خرید و فروش خودرو در کنار شما باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.