اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قسمت سوم پارکینگ منتشر شد؛ نقد و بررسی هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت، سدان کره‌ای باکیفیت، مهمان ما در قسمت سوم پارکینگ است. چند سال پیش، وقتی که بازار خودروی ایران به یک سدان مونتاژ داخل با فناوری روز احتیاج داشت، کرمان خودرو با هیوندای اکسنت به بازار آمد و خوش درخشید. اکسنت از ۹۶ تا ۹۸ تولید شد و هنوز هم بازار گرمی در ایران دارد.

در این قسمت، با اعداد و آمار سراغ هیوندای اکسنت می‌رویم و بر اساس کارشناسی بیش از دویست دستگاه هیوندای اکسنت در کارنامه، وضعیت فنی و بدنهٔ این خودرو را بررسی می‌کنیم.

در سومین پارکینگ کارنامه، از تجربهٔ رانندگی هیوندای اکسنت به شما خواهیم گفت. با دیدن این برنامه از تغییراتی که در موتور اصلی این خودروی مونتاژ داخل ایجاد شده است، بیشتر خواهید دانست. همچنین، به مصرف سوخت هیوندای اکسنت نگاهی خواهیم انداخت تا بدانیم چرا ازاین لحاظ همواره مورد توجه است. با این قسمت پارکینگ همراه باشید تا از طراحی بدنه، طراحی کابین، امکانات و مزایای و معایب هیوندای اکسنت، این کره‌ای پرطرفدار، بیشتر بدانید.

اگر به دنبال هیوندای اکسنت می‌گردید، اول از همه این قسمت پارکینگ را ببینید و بعد سری به سرویس خرید خودرو با ضمانت کارنامه بزنید. تمام اکسنت‌های موجود در کارنامه یک گارانتی ۸۰۰ میلیونی روی گزارش کارشناسی خود دارند. این گارانتی شامل وضعیت فنی و بدنه می‌شود و بیمهٔ ایران آن را ضمانت می‌کند.

لینک اینستاگرام

/blog/karnameh-parking-third-part/amp/
راهنمای خرید خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید