منتظر دنا پلاس توربو دنده‌ای با امکانات جدید باشید

0 1,289
گفته می‌شود ایران‌خودرو قصد دارد در طی ماه‌های آینده تعهدات مربوط به دنا پلاس توربو دنده‌ای را با نسخه جدیدی از این سدان خانوادگی به‌روز کند. به همین جهت نیز دور از انتظار نیست که به مشتریان این سری از پیش‌فروش‌های ایران‌خودرو نسخه‌ای از دنا پلاس توربو دنده دستی تحویل داده شود که از امکانات جدید و بیشتری برخوردار است.

نسخه فعلی دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای از یک پیشرانه ۱٫۶۵ لیتری برخوردار است که می‌تواند ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی نیز این خودرو را همراهی کرده و توان تولیدی قوای محرکه آن را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در نسخه جدید، جعبه دنده ۶ سرعته دستی جایگزین جعبه دنده ۵ سرعته شده و تولید نسخه ۵ سرعته نیز با توقف تولید مواجه خواهد شد.

نسخه جدید دنا پلاس توربو دنده دستی که به زودی شاهد تحویل آن به مشتریان ایران‌خودرو خواهیم بود از امکانات بیشتری نسبت به نسخه فعلی بهره‌مند است. از جمله این امکانات می‌توان به جعبه فرمان EPS اشاره کرد. این فرمان کمک برقی که جایگزینی برای نسخه هیدرولیکی است پیش از این در خودروهایی همچون دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک، پژو ۲۰۷i و رانا پلاس پانوراما مورد استفاده قرار گرفته است.

از جمله امکانات دنا پلاس توربو دنده‌ای می‌توان به سانروف، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، صندلی‌های جلوی برقی، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، چراغ روشنایی روز، رهیاب ماهواره‌ای، آینه‌های تاشو برقی، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی و دو کیسه هوا (کیسه‌های هوای جانبی، جلو و سفارشی) اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.