اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قیمت فیدلیتی در بازار آزاد کاهش یافت

ریزش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت‌ها

با رسیدن دومین ماه از فصل پاییز سال ۱۴۰۰، شاهد کاهش قیمت خودرو فیدلیتی در بازار آزاد هستیم. این کراس‌اوور بهمن‌موتور این روزها با بهایی کمتر از ۱ میلیارد تومان در بازار داد و ستد می‌شود.

فیدلیتی در زمان عرضه اولیه در خرداد ماه در نسخه ۵نفره بهایی برابر با ۶۵۰ میلیون و در نسخه ۷نفره بهایی برابر با ۶۷۰ میلیون تومان داشت.

جالب است بدانید در آخرین شرایط فروش اعلامی برای فیدلیتی که مختص ماه گذشته بود، قیمت نسخه ۵نفره آن ۸۰ میلیون تومان افزایش یافته و به ۷۳۵ میلیون تومان رسید. بااین‌حال در همان زمان قیمت خودرو مذکور در بازار آزاد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کاهش را تجربه کرد.

چرا قیمت فیدلیتی در بازار آزاد کاهش یافت؟

در طی چند هفته نخست پاییز ۱۴۰۰ قیمت خودرو فیدلیتی در بازار آزاد کاهش قابل‌توجهی یافت و در تعدادی از موارد شاهد انتشار آگهی‌هایی از این خودرو در نسخه صفر کیلومتر با بهایی کمتر از ۱ میلیارد تومان بودیم. این در حالی است که در هفته‌های انتهایی تابستان قیمت فیدلیتی در بازار آزاد به بیش از ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده بود.

علت این کاهش قیمت به مطرح شدن مباحث مربوط به آزادسازی واردات خودرو به کشور باز می‌گردد. فیدلیتی نیز چون دیگر خودروهای موجود در بازار هم‌زمان با انتشار خبر آزادسازی مشروط واردات خودرو با یک کاهش قیمت قابل‌توجه مواجه شد و حالا با مسکوت ماندن موضوع واردات، سیر نزولی قیمت آن متوقف شده است.

/blog/new-fidelity-price-fall-1400/amp/
اخبار قیمت‌ خودروها
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید