کاهش ۱۰ میلیونی قیمت ۲۰۷ اتومات در ۲۴ ساعت گذشته

0 1,392

ریزش قیمت خودروها در بازار آزاد تا جایی ادامه پیدا کرده است که ۲۰۷ اتومات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ میلیون تومان دیگر ارزان شده و در حال حاضر با بهای ۳۶۵ میلیون تومانی در میان خریداران بازار خودرو دادوستد می‌شود. این خودرو در یک هفته گذشته بالغ بر ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

کاهش قیمت محصولات ایران‌خودرو تنها شامل ۲۰۷ نبوده و خودروهای خانواده ۲۰۶ را نیز شامل شده است. کاهش قیمتی که به نظر می رسد به روزهای انتهایی خود نزدیک شده است.

در واقع نوسانات قیمتی اخیر، تمامی خودروهای موجود در بازار را تحت تاثیر خود قرار نداده و تعدادی از خودروها به خصوص در ۲۴ ساعت گذشته هیچ‌گونه نوسان قیمتی را تجربه نکرده‌اند. به عنوان نمونه محصولات خانواده پراید در این مدت از برچسب قیمتی ثابتی برخوردار بوده‌اند.

توقف روند کاهشی قیمت‌ها

در طی ۲۴ ساعت گذشته و با توجه به افزایش مجدد بهای دلار نوسانات قیمتی بازار خودرو به حداقل میزان خود رسیده و حتی با وجود رکورد بی‌سابقه‌ای که این بازار را دربرگرفته است، دیگر خبری از کاهش چند ده میلیون تومانی قیمت خودروها نیست. این توقف نوسانات قیمتی نه تنها خودروهای تولید داخل که خودروهای وارداتی را نیز شامل شده است.

تنها عاملی که سبب شده قیمت خودروهایی همچون ۲۰۷ اتومات در یک شبانه‌روز گذشته بالغ بر ۱۰ میلیون تومان ریزش داشته باشند نه بهای دلار، که رکود موجود در بازار بوده است. رکودی که به نظر می‌رسد دیگر توان نگه‌داری خودروها در مسیر کاهش قیمت را ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.