مارس C300 آرشام موتور به زودی رونمایی می‌شود

2022 Aeolus AX7 Plus | DailyRevs.com
0 229
در ادامه هیایوی پوچ چینی‌ها در بازار کشورمان، یک کراس اوور چینی جدید از برند دانگ فنگ توسط شرکت تازه تأسیس آرشام موتور مونتاژ خواهد شد. مارس C300 نام ایرانیزه دانگ فنگ آئولوس AX7 است که احتمالا در نمایشگاه خودروهای شیراز از آن رونمایی خواهد شد:

به گزارش کارنامه، مارس C300 دومین خودرو از زیر برند آئولوس دانگ فنگ است که به بازار کشورمان عرضه می‌شود. طبق سیاست معمول چینی‌ها، یک برند چینی با چندین خودروساز ایرانی همکاری می‌کند و به این ترتیب “آرشام موتور صنعت” به عنوان یک مونتاژکار نوپا پس از ایران خودرو دومین شریک آئولوس در ایران به حساب می‌آید.

مارس C300 یا آئولوس AX7 یک کراس اوور جمع و جور در حد و اندازه فونیکس FX و چانگان CS35 وارداتی است؛ طراحی نسبتا اسپرت و بروزی دارد و مثل بقیه چینی‌ها به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز است.

این پیشرانه توربوشارژ GDI با فناوری انحصاری دانگ فنگ توسعه پیدا کرده و ۱۹۰ اسب بخار و همچنین ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه دقیقا همان موتوری است که بر روی شاین مکس بنزینی ایران خودرو نیز نصب است. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر، وظیفه انتقال نیروی تولیدی موتور را به چرخ های جلو برعهده دارد.

مارس C300 یا دانگ فنگ آئولوس AX7 در ابتدا قرار است در تیپ پایه و به صورت وارداتی توسط آرشام موتور عرضه شود. در ادامه و با آغاز به کار خط مونتاژ تیپ‌های فولتری از این خودرو عرضه خواهد شد.با توجه به اینکه تیپ پایه مارس C300 به بازار می‌آید متأسفانه لیست امکانات محدودی دارد؛ از امکانات رفاهی مارس C300 می توان به اینترفیس، مالتی مدیا و کلاستر دیجیتالی، سنسور نور، پاور ویندوز، سانروف، تنظیم دستی صندلی‌ها، استارت دکمه ای و رادار نقطه کور اشاره کرد.

هنوز قیمتی برای این خودرو اعلام نشده اما با توجه به وضعیت آپشنی انتطار می‌رود رقمی بین ۱.۴ تا ۱.۵ میلیارد تومان مدنظر عرضه کننده باشد.

۲۰۲۲ Aeolus AX7 Plus | DailyRevs.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.