اعلام مشخصات رسمی سایپا کوییک GX در دو تیپ L و H

8 27,991
گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین بروزرسانی وب‌سایت خود مشخصات محصول جدید کوییک GX را منتشر کرد. این خودرو در واقع همان کوییک اس است با این تفاوت که به پیشرانه ارتقا یافته M15L مجهز شده است.

به گزارش کارنامه، شرکت سایپا بعد از موفقیت در جایگزین کردن کوییک به جای پراید در سبد محصولات خود، برای پشتیبانی کردن آن از استانداردهای اجباری ۸۵ گانه تصمیم به ارتقا این هاچ بک اقتصادی گرفت. سایپا کوییک S و GX فیس لیفتی از کوییک معمولی محسوب می‌شوند که با الهام از یوز ایرانی سپر جلوی آن‌ها تغییر کرده است.

علا.ه بر تغییرات ظاهری کوییک ارتقا در بخش تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی نیز بروز شده و اکنون امکان پاس کردن استانداردهای اجباری را دارد.

طبق اعلام سایپا مهم ترین تفاوت کوییک GX با کوییک اس و معمولی در پیشرانه آن خلاصه می‌شود. موتور M15L نمونه ارتقا یافته M15 معمولی است که در بخش آلایندگی و مصرف سوخت عملکرد بهتری نسبت به نمونه قدیمی دارد. استفاده از فناوری VVT و بهره مندی موتور ازز هدرز به جای منیفولد معمولی باعث شده تا خروجی آن در حدود ۱۰ درصد بهتر شده و اکنون ۹۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

کوییک GX در دو تیپ فول (H) و پایه (L) به بازار عرضه می‌شود. تفاوت این دو مدل در بهره مندی کوییک از سیستم مالتی مدیا، دکمه‌های کنترلی بر روی فرمان، شیشه‌های دودی عقب و رینگ آلومینیومی خلاصه می‌شود. سیستم کنترل پایداری، نمایشگر فشار باد تایرها و دیلایت و اتولایت امکانات ایمنی پایه در کوییک GX هستند.

قیمت اعلام شده برای این خودرو با ابهاماتی روبرو است؛ در نخستین برنامه فروش، سایپا قیمت تیپ پایه کوییک GX را ۳۶۱ میلیون تومان و در برنامه فروش دوم ۲۹۲ میلیون تومان اعلام کرده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
8 نظرات
  1. Mx
    Mx می گوید

    افرادی که سال قبل پیش پرداخت داده اند با قیمت ۲۹۳ تحویل میگیرند
    اما کسانی که در یکپارچه دوم کوییک gx را انتخاب کرده اند با قیمت ۳۶۱ تحویل میگیرند

  2. ابوالفضل
    ابوالفضل می گوید

    سلام من سال قبل ,۱۱۲,۶۵۰,۰۰۰پرداخت کردم برا کوییکGXالان دعوت نامه GX_Lبرام اومده یعنی من باید الان ۱۸۰,۴۵۰,۰۰۰دیگه واریز کنم ؟ واینکه مطمئن هستید که ۲۹۳برا من تموم میشه قیمت این ماشین ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. امید
      امید می گوید

      سلام، برا منم همین قیمت اومده (۲۹۳) زنگ زدم پشتیبانی سایپا گفتن قیمت قطعی برا شما ۲۹۳ هست. ایشالا که همین که میگن باشه. بعدا اضافه نگیرن

  3. قاسم
    قاسم می گوید

    سلام
    اما کوییک‌gxl سیستم کنترل پایداری ندارد .واقعا متاسفم برای سایپا

  4. مهدی
    مهدی می گوید

    من هم پارسال ۱۱۲ واریز کردم الان دعوتنامه آمده باید ۱۸۰ دیگه واریز کنم که جمعا میشه ۲۹۳
    وامروز ۲۹ آذر تحویل گرفتمش با همین قیمت و مبلغی اضافه پرداخت نکردم

    1. سعید
      سعید می گوید

      سلام دوستان وقتتون بخیر
      ببخشید ی سئوال داشتم کوییک GX-H یا همون تیپ H تو بازار اومده و اگه اومده قیمتش چقد در میاد؟

  5. Ko
    Ko می گوید

    سلام چرا کوییک gxlرینگ آلمینیومی نداره؟

  6. بهاره
    بهاره می گوید

    سلام. چرا ثبت نام GXHندارند؟ باید چطور ثبت نام کنیم.؟ راهنمایی کنید لطفا. واینکه قیمتش چنده؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.