برند پریمیوم مدیران خودرو با نام اکستریم بزودی معرفی می‌شود

0 2,374
شرکت مدیران خودرو بزودی از برند لوکس خود با نام اکستریم (xtrim) رونمایی می‌کند.

شرکت مدیران خودرو از اواسط سال ۱۳۹۹ به دلیل شرایط تحریمی، نام و لوگوی چری را بتدریج، از روی محصولات مونتاژی این خودروساز، حذف کرد و به جای آن، نام MVM را روی این خودروها حک نمود. حدود یکسال بعد این شرکت برند جدیدی را با نام فونیکس (FOWNIX) به بازار کشورمان معرفی نمود. هدف از ایجاد این برند جدید، تغییر دیدگاه مشتریان ایرانی نسبت به چری برای عرضه خودروهای گران‌تر بود. بعد از گذشت دو سال از معرفی برند فونیکس، مدیران خودرو تصمیم به تأسیس دومین زیرمجموعه خود گرفته است.

زیرمجموعه جدید مدیران خودرو که با نام اکستریم (XTRIM) فعالیتش را در فضای مجازی شروع کرده است از لغت انگلیسی EXTREM الهام گرفته شده و به معنای «بی‌نهایت، فوق‌العاده و عالی» است.

برند اکستریم مدیران خودرو، به عنوان زیربرند پریمیوم مدیران خودرو قرار است خودروهای اکسید (EXEED) را به بازار ایران بیاورد. اکسید به عنوان زیرشاخه لوکس چری وظیفه صادرات محصولات چری را به بازارهای اروپایی و آمریکایی دارد.

در گام نخست از فعالیت اکستریم، دو محصول شاسی بلند اکسید VX و اکسید TXL روانه بازار کشور خواهند شد. این دو محصول اکسید با اینکه ویژگی‌های فنی مشترکی با محصولات فونیکس دارند اما از نظر کیفیت و امکانات رفاهی در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرند. پیش بینی می‌شود با حضور دو محصول لوکس چری در ایران، قیمت کارخانه‌ای محصولات مدیران خودرو از مرز ۳ میلیارد تومان عبور کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.