توافق مدیران خودرو و مشتریان معترض به افزایش قیمت

2 1,534
در پی اعتراض مشتریان مدیران خودرو به افزایش قیمت قابل توجه محصولات این مونتاژکار بخش خصوصی، این شرکت از قرار خود کوتاه نیامد و صرفا اعلام کرد مهلت پرداخت مابه التفاوت را تمدید می‌کند.

به گزارش کارنامه، مدیران خودرو در پیامکی به مشتریان قراردادهای علی الحساب اعلام کرده است مهلت پرداخت مابه التفاوت را تمدید کرده است. علاوه بر این چنانچه مشتری امکان پرداخت این وجه را نداشته باشد، شرکت مبلغ مابه التفاوت را به صورت تسهیلات برای مشتری تقسیط می‌کند:

پیرو پیامک های قبلی و با توجه به ابلاغ مبالغ مربوط به حقوق و عوارض قانونی به شرح مندرج در درخواست خرید خودرو و نیز قرارداد فی مابین خواهشمند است جهت ادامه فرایند اجرایی قرارداد و پرداخت وجه قانونی تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ به نمایندگی منتخب خود مراجعه فرمائید.این تاریخ قابل تمدید نمی باشد.

چند روز قبل بود که هیأت مدیره مدیران خودرو با تشکیل جلسه‌ای فوق العاده با حضور نماینده مشتریان معترض ضمن تأکید بر اینکه این مبلغ اضافه مربوط به دیون دولتی است، جهت رفاه حال مشتریان و رسیدگی به اعتراض آن‌ها موارد زیر را تصویب نمود:

Oplus_0

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. مهشید
    مهشید می گوید

    چه تسهیلاتی درنظرگرفتن .!؟.
    میگن اگه نقد ندارین چک چندماهه بدین ،تا چک پاس نشه ماشین نمیدیم بهتون ،این ۹۰ درصد پول شما که دست ماست جاش امنه ،شما نگران نباشین ،اما تا اون باقی مانده رو ندین قرارداد شروع نمیشه …
    این کجاش لطفه !!؟؟توافقه!!!
    یعنی پولت دست اوناست ولی انگار نیست ،چون قرارداد رو از روزی که این ۱۰ درصد روبریزی حساب میکنن!!!
    کی دقیقا داره نفع میبره !؟شرکت یا مشتری !!؟؟

  2. اقبالی
    اقبالی می گوید

    نماینده معترضین رو از کجا اوردن و حالا بعد یک ماه چه اتفاقی افتاده و هنوزم ما منتظر تحویل خودرو ایم از اسفند ۴۰۲ این نوع برخورد با مشتری توهین به مردم ایران است که توسط این مونتاژ کار چینی انجام می شود. روزگار همینطور نخواهد ماند و روزی هم نوبت به مشتری ها میرسد

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.