آمیکو آسنا اتوماتیک چه مشخصات و قیمتی دارد؟

0 1,926

گروه صنعتی آمیکو به تازگی در تیزرهای تبلیغاتی خود تصاویری از آسنا اتوماتیک منتشر کرده که حکایت از عرضه این خودرو در نسخه توربو اتومات دارد.

براساس تصاویر جدید جلوپنجره این پیکاپ دو دیفرانسیل در نسخه توربو اتوماتیک تغییر کرده و ابعادی بزرگتری به خود گرفته است. در نسخه جدید عبارت آمیکو با حروف انگلیسی به صورت سرتاسری و برجسته در جلوی خودرو درج شده است.

گفته می‌شود که آمیکو آسنا اتوماتیک با قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان به بازار عرضه خواهد شد. برخی منابع قیمت این پیکاپ را بین ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تخمین زده‌اند.

مشخصات آمیکو آسنا اتوماتیک

آمیکو آسنا فیس‌لیفت به یک پیشرانه توربوشارژر ۲.۴ لیتری با قدرت ۲۱۸ اسب‌بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر مجهز است. نیروی تولیدی این پیشرانه را یک جعبه دنده ۶ سرعته اتومات (شش دنده جلو + یک دنده عقب) به چرخ‌های عقب و جلو ارسال می‌کند.

جعبه دنده این خودرو را کمپانی پانچ فرانسه تامین خواهد کرد و  هنوز مشخص نیست که کدام سری از جعبه دنده‌های اتوماتیک این کمپانی بر روی آسنا قرار خواهد گرفت.

احتمال دارد جعبه دنده اتوماتیک سری GM 6L50 یا GM 6L45 بر روی پیکاپ مذکور نصب شود. سری‌های مذکور توسط کمپانی جنرال موتورز طراحی شده و پیش از این در محصولات کمپانی‌های ب‌ام‌و، کادیلاک، هولدن و شورلت نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.