لاماری ایما در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شد

0 3,582
آرین پارس موتور با محصول جدید و جذاب خود یعنی لاماری ایما در دومین مرحله عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش شرکت می‌کند. قیمت لاماری ایما در طرح فروش فوق‌العاده تیرماه سال جاری ۱ میلیارد و ۷۹ میلیون تومان اعلام شده است.

این خودرو از طریق سامانه قرعه‌کشی به فروش می‌رسد. البته قیمت لاماری ایما به سبب تغییر نرخ گمرک افزایش یافته و قیمت آن بیشتر از چیزی بوده که قبلا از سوی آرین پارس موتور اعلام شده بود.

لاماری ایما در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. موعد تحویل خودرو پس از اجرای قرعه‌کشی و تعیین افراد منتخب حدود سه ماه (۹۰ روز کاری) اعلام شده است.

متقاضیان واجد شرایط می توانند در تاریخ ۲۵ الی ۲۸ تیرماه به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کرده و جهت ثبت نام برای خرید لاماری ایما اقدام کنند. متقاضیان باید ضمن داشتن گواهینامه و حداقل سن ۱۸ سال، در دو سال گذشته نیز برای خرید خودرو ثبت نام نکرده باشند و پلاک فعالی به نام آن‌ها موجود نباشد.

شرکت خصوصی پارس آرین موتور نیز انتقال یا واگذاری امتیاز حقوق ناشی از برنده شدن در قرعه‌کشی را به اشخاص نمی‌دهد و در صورت شناسایی چنین مواردی، معامله را لغو خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.