ادامه واردات خودرو با رسیدن سه محموله جدید تا پایان هفته

0 765

واردات خودرو وارد فاز اجرایی شده و به‌زودی شاهد جولان ماشین‌های خارجی شیک  و مدرن در خیابان‌های ایران خواهیم بود. علاوه بر ۲۲ دستگاه خودروی کیا که هفته اول دی‌ماه ۱۴۰۱ وارد کشور شدند، حالا وزیر صمت از ورود سه محموله جدید تا پایان هفته جاری خبر می‌دهد.

نخستین محموله خودروهای وارداتی برند کیا هفته گذشته از طریق کشتی به خاک ایران رسیدند. این ماشین‌ها هم‌اکنون در گمرک تهران به سر می‌برند و پس از طی مراحل قانونی، وارد فاز شماره‌گذاری و سپس عرضه در بورس کالا می‌شوند.

محموله‌های وارداتی شامل چه برندهایی خواهند بود؟

بسیاری افراد به سبب شمار محدود خودروهای وارداتی، عملکرد وزارت صمت را مورد استهزا و انتقاد قرار دادند. با توجه به بودجه ۱ میلیارد یورویی که برای واردات خودرو در نظر گرفته شده، ورود تنها ۲۲ دستگاه خودرو دستاورد چندان قابل‌ملاحظه‌ای به حساب نمی‌آید. وزیر صمت در پاسخ به این انتقادها، از ورود خودروهای بیشتر در آینده نزدیک خبر داد و گفت تا پایان هفته، سه محموله خودروی وارداتی جدید وارد کشور می‌شوند.

ورود سه محموله جدید تا پایان هفته جاری شور و شوق فراوانی را در دل خریداران بالقوه ایجاد کرده است. حال که مشخص شده واردات تنها از چین نیست، بسیاری از متقاضیان دست نگه داشته تا پس از آشنایی با تنوع محصولات جدید، مناسب‌ترین خودرو را برای خرید انتخاب کنند.

هنوز مشخص نیست سه محموله جدید از چه برندهایی هستند، با این وجود طبق گفته‌های وزیر صمت، واردکنندگان توانسته‌اند در مذاکره با شرکت‌های مطرحی همچون چانگان، فیات، میتسوبیشی و هیوندای به نتیجه برسند. عده‌ای بر این باورند که محموله‌های وارداتی شامل خودروهای بیشتری از برند کیا و همین‌طور هیوندای خواهد بود.

به هر حال با نزدیک شدن به آخر هفته، خبرهای بیشتری در مورد واردات خودروهای جدید و برند آن‌ها در فضای آنلاین منتشر می‌شود و می‌توان نظر قطعی‌تری را در خصوص خودروهای وارداتی ارائه کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.