نگاهی به مشخصات بایک X55 محصول وارداتی جدید سانیار موتور

0 868
به دنبال استقبال از تیگارد X35 که همان خودروی چینی بایک X35 است، سانیار موتور تصمیم گرفته کراس اوور بایک X55 را نیز وارد بازار داخلی کند. مشخصات بایک X55 با ضوابط و استانداردهای خودرویی کشور همخوانی داشته و فروش موفق این خودرو را تضمین می‌کند.

بایک ایکس۵۵ یک کراس اوور خانوادگی با ظاهری جذاب و آینده‌نگرانه است که به سبب طراحی خاص جلوپنجره، چراغ‌ها و سپر جلو، شباهت بسیاری به خودروهای برقی پیدا کرده و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

این ماشین علاوه بر ظاهر، باطن شیک و چشم‌نوازی دارد. کابین به طور خاص ساده و در عین حال مجهز است. غربیلک فرمان با طراحی دی-کات و دکمه‌های کنترلی روی دو شاخه آن، پنل دیجیتالی بزرگ پشت فرمان جهت نمایش اطلاعات حیاتی به راننده، پنل لمسی اطلاعات سرگرمی، استراحتگاه بازو در امتداد کنسول مرکزی، تریم چرمی صندلی‌ها و … از جمله مشخصات بایک X55 در بخش کابین هستند.

محصول آینده سانیار موتور در زیر کاپوت به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز بوده که می‌تواند ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. قوای محرکه از طریق گیربکس ۷ سرعته دوال کلاچ اتوماتیک به چرخ‌های جلو وارد شده و باعث حرکت ماشین می‌شود. از دیگر مشخصات بایک X55 در بخش فنی می‌توان به مصرف سوخت ترکیبی ۷.۲ لیتری در ازای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر مسافت و همین‌طور شتاب صفر تا صد ۷.۸ ثانیه‌ای اشاره کرد.

بایک ایکس۵۵ در سه مدل متفاوت عرضه می‌شود که از لحاظ امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی متفاوت هستند. در مدل فول آپشن، مواردی همچون سیستم‌های ایمنی پیشرفته، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی اطلاعات سرگرمی، سیستم‌های کمک‌راننده، ایربگ، فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم ترمز ضد قفل به همراه EBD، صندلی‌های برقی ردیف جلو و عقب به همراه گرم‌کن، سقف پانوراما و … برای خودرو لحاظ شده است.

مشخصات بایک X55 از لحاظ ظاهری، فنی و تجهیزات متنوع نشان می‌دهد که این محصول می‌تواند یک خودروی ایده‌آل برای مشتریان ایرانی در نظر گرفته شود، البته به شرطی که سانیار موتور قیمت مناسبی را برای آن اعلام کند. قیمت بایک ایکس۵۵ در بازار چین بین ۱۴ الی ۲۲ هزار دلار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.