تارا با رنگ‌های سفارشی به بازار می‌آید

0 3,021
گروه صنعتی ایران‌خودرو قصد دارد خودرو تارا را با رنگ‌های سفارشی نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو، قهوه‌ای روشن، قرمز ونیزی و سرمه‌ای متال تولید کند و به این ترتیب امکان خرید این خودرو با رنگ‌های خاص فراهم شده است.

گفتنی است این اقدام ایران‌خودرو در راستای تقاضای بازار و تکریم مشتریان بوده و ایران‌خودرو نیز اعلام کرده است که تاراهای تولیدی خود را پس از رنگ‌آمیزی با رنگ‌های خاص توسط لایه‌ای از نانو سرامیک پوشش خواهد داد. این عمل سبب محافظت بیشتر رنگ خودرو می‌شود.

این اقدام توسط شرکت آپکو از شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو، انجام خواهد پذیرفت و پس از رنگ‌آمیزی نیز ضمانت‌نامه آیکو به خریداران خودرو تارا تحویل داده خواهد شد.

متقاضیان خرید خودرو تارا با رنگ‌های سفارشی می‌توانند در زمان ثبت‌نام یا واریز وجه دعوتنامه، با پرداخت مبلغی مازاد بر قیمت خودرو، از میان رنگ‌های سفارشی اعلام شده، رنگ دلخواه خودرو خود را به‌همراه پوشش نانو سرامیک مشخص کرده و در انتها نیز ضمانت‌نامه آیکو را دریافت نمایند.

گفتنی است نانو سرامیک خودرو، پوششی از پلیمر است که از میزان مقاومت شیشه برخوردار بوده و در عین حال با انعطاف‌پذیری بالا و ماندگاری طولانی مدت، مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر نور فرابنفش (UV)، خط و خش، مواد شیمیایی و نیز عوامل مخرب دیگر مانند خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده، ایجاد می‌کند. نانو سرامیک هم‌چنین سطح بدنه خودرو را آب‌گریز کرده و موجب شست‌و‌شوی راحت و سریع بدنه خودرو می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.