چه خودروهایی در نوبت دوم طرح فروش سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند؟

0 13,640

اکثر شرکت‌های خودروساز کشور در دومین مرحله فروش جامع خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص شرکت کرده و محصولات متنوع و پرطرفداری را به عرضه درآورده‌اند. اما خودروهای موجود در نوبت دوم طرح فروش کدامند؟

نوبت دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص از روز چهارشنبه، مورخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و متقاضیان تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به افتتاح حساب وکالتی در بانک‌های اعلام‌شده در سامانه اقدام کنند. خودروسازان متعددی در این طرح شرکت کرده و محصولات خود را در دسترس خریداران قرار داده‌اند.

لیست خودروهای موجود در نوبت دوم طرح فروش

لیست کامل خودروهای موجود در نوبت دوم طرح فروش شامل خودروهای شاهین، کوییک R دستی و اتوماتیک، کوییک دستی و کوییک S از شرکت سایپا، لاماری ایمای آرین پارس موتور، FMC T5، سوبا M4 و FMC SX5  متعلق به فردا موتور، تیارای مکث موتور، دایون Y5 از خودروسازی ایلیا، جک S5، جک S3 و KMC T8 از کرمان موتور و همین‌طور اکثر محصولات مدیران خودرو، یعنی تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پرو مکس، تیگو ۷ پرو اکسلنت، آریزو ۶ اکسلنت، آریزو ۵ توربو، ام‌وی‌ام X22 پرو و ام‌وی‌ام X55 پرو می‌شود.

ناگفته نماند که با نزدیک شدن به آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه، ممکن است تغییراتی در این لیست به وجود آید. همچنین ممکن است تعدادی از محصولات ایران‌خودرو نیز به جمع خودروهای موجود در نوبت دوم طرح فروش اضافه شوند. پیش‌تر گفته شده بود که ایکو مایل به عرضه هایما در مرحله دوم است، هرچند که بعدها صحبت یا تأکیدی دراین‌باره نشد.

در صورت تأیید حساب وکالتی از سوی بانک، متقاضیان از روز سه‌شنبه، مورخ ۳ خردادماه سال ۱۴۰۲ می‌توانند وارد سامانه یکپارچه شده و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در فرایند نوبت‌دهی اقدام کنند. ناگفته نماند که تحویل خودروهای پرتقاضا ممکن است به سال آینده موکول شود. افراد شرکت‌کننده در طرح قبلی، قادر به نام‌نویسی برای خرید خودرو در مرحله دوم نیستند، مگر اینکه از طرح قبلی انصراف داده باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.