مدیرعامل ایران‌خودرو: تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو فراتر از تعهداتمان وارد بازار می‌کنیم

0 923
مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرد که دعوتنامه‌های برخی از محصولات این شرکت زودتر از موعد صادر شده و تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو فراتر از تعهدات ایران‌خودرو وارد بازار کشورمان خواهد شد.

از جمله محصولاتی که دعوت‌نامه‌های آن‌ها زودتر از موعد صادر شده است می‌توان به ۲۰۶ اشاره کرد که موعد تحویل این خودروها نیز بهمن‌ماه خواهد بود.

ایران‌خودرو مدعی است که پس از اصلاح قیمت محصولات، این شرکت ۱۸ هزار دستگاه خودرو را به‌صورت فروش فوق‌العاده و ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو را نیز به‌صورت پیش‌فروش یک‌ساله و مشارکت در تولید به فروش رسانده است. 

پیش از این اعلام شده بود که ایران‌خودرو قصد دارد به‌صورت منظم و هفتگی برنامه‌های فروش خود را اجرا کند. در همین راستا نیز گفته می‌شود در روزهای دوشنبه هر هفته، برنامه‌های فروش این خودروساز اعلام شده و در روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه نیز فرصت ثبت‌نام برای متقاضیان فراهم می‌شود. روزهای شنبه هر هفته نیز مراسم قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

با توجه به گفته‌های مدیرعامل ایران‌خودرو تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق‌العاده و فراتر از تعهدات این شرکت وارد بازار کشورمان خواهد شد.

امید می‌رود که با افزایش عرضه خودرو از سوی خودروسازان وضعیت قیمت‌ها کمی در بازار بهبود یافته و بازار خودروی کشورمان مدیریت شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.